Hulp bij onderzoek over regelgeving van drones

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Parastu

New Member
Lid geworden
6 okt 2020
Berichten
15
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
29
Locatie
Tilburg
Beste heren/dames,

Mijn naam is Parastu en ik ben een vierdejaars HBO-Rechten studente. Momenteel ben ik bezig met een onderzoek naar de huidige luchtvaartwetgeving en de toekomstige luchtvaartwetgeving. Deze nieuwe wetgeving zal 31 december 2020 in werking treden. Ik zal met name onderzoeken in hoeverre en op welke wijze gebruikers van drones hun werkwijze moeten aanpassen om aan de nieuwe regels te voldoen.

Voor mijn onderzoek wil ik graag weten in hoeverre gebruikers van drones op de hoogte zijn van de toekomstige regels voor het vliegen met drones en op welke wijze zij geïnformeerd willen worden over deze nieuwe regels.

Ik hoop dat jullie een bijdrage aan mijn onderzoek willen leveren door mijn enquête in te vullen. Ik ben op zoek naar particuliere gebruikers van drones.

Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Parastu
 
Goedemorgen Parastu, wanneer komt die enquête? Ik denk, dat die kennis heel erg afhankelijk zal zijn naarmate je serieuzer bezig bent met een drone en daarbij speelt ook het type en de aankoopprijs een rol.



Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Parastu
Beste heer/mevrouw,

De enquête ga ik zo snel mogelijk plaatsen. Ik wilde eerst kijken of er interesse is in een enquête. Het is voor degene die de enquête gaan invullen niet nodig om kennis te hebben over de wet- en regelgeving. Heel erg bedankt voor uw snelle reactie!

Met vriendelijke groet,

Parastu
 
Beste heren en dames,

Ik wil u vragen om de enquête in vullen die u in de bijlage aantreft. Ik kon het alleen als PDF bestand hier uploaden. Als u het download en het opslaat als word bestand, dan kunt het bewerken en de enquête invullen.

U zou mij er enorm mee helpen door de enquête in te vullen.

Met vriendelijke groet,

Parastu
 

Bijlagen

  • Enquêtevragen voor gebruikers .pdf
    32,6 KB · Weergaven: 23
Beste heren en dames,

@Navitronics DJI Droneshop heeft de enquête omgezet in een PDF bestand wat ingevuld kan worden. Heel erg bedankt!
Graag wil ik u vragen om mijn enquête in te vullen, dit is noodzakelijk voor mijn onderzoek. Het mag overigens gemaild worden naar pyosof@hotmail.com.

Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Parastu
 

Bijlagen

  • Europese dronewetgeving Enquête.pdf
    63,7 KB · Weergaven: 14
Beste,

@PHTB @Janosh jullie hadden eerder aangegeven dat jullie wel interesse hebben om de enquête in te vullen. De enquête is nu beschikbaar, zouden jullie dat alstublieft willen doen? Is het mogelijk om ook wat andere dronegebruikers te vertellen over de enquête?

Alvast heel erg bedankt!