Iemand al bekend met de Hubsa Zino met 4K camera ? Op YouTube wordt deze vergeleken met d

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
De versie lijkt goed, ervanuitgaande dat je een Zino bezit en niet een Zino Pro.
Als je zelf denkt aan een hardware fout en hij zit nog in de garantie, dan terug naar de verkoper ermee.​
 
Tevens krijg ik een errormelding 0x0080.

Ik heb geen ervaring met een Hubsan, maar bij een search op "hubsan zino 0x0080" kwam dit boven water.

Q) ERROR CODE 0x0080
A) Try installing this gimbal firmware: https://drive.google.com/file/d/1h6tuq5oDeGsDrwO9JHHivInxRTpLOUbp/view?usp=drivesdk

You can also try:
1) Start up as normal
2) Do a gimbal calibration
3) Remove the drone battery (wait 10 seconds)
4) Insert the drone battery
5) Calibrate the gimbal again.
 
You can also try:
1) Start up as normal
2) Do a gimbal calibration
3) Remove the drone battery (wait 10 seconds)
4) Insert the drone battery
5) Calibrate the gimbal again.
Ja, en ik heb gelezen dat je dat het beste een aantal keren (3-4x) achter elkaar kunt doen. Dus ook steeds even de accu er uit halen en terug plaatsen.
 
Nog even ter informatie:

Ik vlieg nu een tijdje met de volgende firmware versies:

Controller (HT016B): V.0.1.6

FC: V1.2.05
Gimbal: V3.0.2.2 (van 3.0.2.8 teruggekomen vanwege de scheve horizon)
Camera: V0.3.6

Deze combinatie bevalt mij goed.
 
Ik vlieg met de Zino H117s
mijn firmware versies:
Controller: V.0.1.6
FC: V1.2.05
Gimbal: V3.0.2.3
Camera: V0.3.6
Hubsan app: 1.7.8

Tot nu toe gaat dat nog zonder problemen....
Ik gebruik een aparte androidfoon die ik niet op wifinetwerken laat om te zorgen dat de app niet automatisch update.
Ik kan alleen de Hyperlapse niet gebruiken want dan moet ik firmware updates uitvoeren, volgens mij voor de FC.
 
Ik heb eergisteren de nieuwe FC V1.2.08 geïnstalleerd. Mijn eerste indruk is dat het vlieggedrag toch iets stabieler is geworden, en dat je daarmee iets meer controle hebt.
 
Hi all,