Ik stel me even voor

SAUD

New Member
Lid geworden
19 mei 2023
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Locatie
Haarlemmermeer
In ben Wim en ik ben al heel lang gefascineerd door fotografie en filmen vanuit de lucht. In 2012 kocht ik mijn eerste drone: een Altura ATX8 octocopter met voldoende payload voor een Canon spiegelreflex camera of een compacte Sony filmcamera. In 2015 kocht ik mijn eerste DJI Inspire en in 2016 een tweede Inspire. Voor mij als fotograaf/videograaf is een drone trouwens niet meer dan een vliegende camera, waarvan de beeldkwaliteit heel belangrijk is. Ik wil mijn klanten verrassen met precies de juiste beelden en dat lukt tot nu toe heel goed. Die Inspires voldeden nog steeds prima, maar het feit dat er nergens meer nieuwe batterijen leverbaar zijn, leidde ertoe dat ik toch ben gaan kijken naar een vervanger. Dat is de Mavic 3 PRO met een RC PRO geworden. Het is een C2 drone, maar ik heb eerder de vliegbewijzen A1/A3 en A2 behaald, zodat ik bij mijn klussen in binnen- en buitenland in elk geval de juiste papieren heb. Ik heb al een proefvlucht met de Mavic gemaakt en ik ben onder de indruk van de stabiliteit, de vliegduur en de beeldkwaliteit. Ik hoop op een lange zomer met mooie klussen.
 
Wat zijn jouw beste video’s en/of foto’s van je carrière?
Staan er op YouTube een aantal?
 
Wat zijn jouw beste video’s en/of foto’s van je carrière?
Staan er op YouTube een aantal?
Een paar voorbeelden zijn:
KUHN – VB 7100 series high-performance round balers (in action)
KUHN - SB series (Balers)
The new Agrifac Condor ClearancePlus self propelled sprayer from Hercegrét (HU)
Agrifac Condor testemonials trailer, Slovakia 2017

Je ziet dat mijn droneshots slechts een deel van de film uitmaken. Zo'n filmmontage is altijd een mix van dronebeelden, gewone camerabeelden vanaf de grond en van detailshots met gopro's. De uitdaging is altijd om de kleur van de machines kloppend te houden, ongeacht uit welke camera de beelden komen. Deze droneshots zijn gemaakt met mijn Inspires. Naast filmbeelden maak ik ook vergelijkbare foto's die mijn klanten gebruiken in folders en andere publicaties op b.v. social media.
 
Laatst bewerkt: