Ik denk dat je ook de wil moet hebben om het te begrijpen nogmaals: je gaat naar de website van dji. Daar wil je hulp vragen voor een probleem wat je Zo duidelijk mogelijk probeert weer te geven. Kost een kwartier aan typewerk. Dan probeer je het bericht daad werkelijk te verzenden maar vindt geen verzendknop. Daarom de titel; *ik wordt helemaal gek*. Dan kom jij met een vraag en geef ik het antwoord dmv een link. Het gaat dus niet over dit forum. Maar wel over mijn frustratie. En daar is deze discussie rubriek toch voor.
Even voor de goede orde zoals het verhaal ging:
Frako51>Zit ik Mijn. Probleem uit te typen bij. DJI is. Het mij volstrekt onduidelijk of die verzonden is. Kan namelijk. Geen zend knop vinden.
Frako51>Probeer maar eens op hun website met een klachtenformulier iets te verzenden. Dan kom je er vermoedelijk achter wat ik bedoel.
Zorbat>Ah, je hebt het over de DJI Site ipv dit Forum
Dat was geheel niet duidelijk.
1-
Welke DJI link heb je het over?
2-Wat probeer je te doen/wat is je probleem dat je met DJI contact opneemt?
Frako51>AEB modus DJI mini 2 (
AEB modus DJI mini 2 )
Noot: Dat was dus niet het antwoord op de vraag.
Zorbat>En nu post je een link naar dit Forum en daar kun je klaarblijkelijk toch posten.
Enfin. Je probeert dus ergens op de DJI site een bericht naar DJI te sturen aangaande Mini 2 AEB Modus. Bon!
Welke link bij DJI gebruik je? Log je in met je account?
Beschrijf anders eens welke menu keuzes je maakt op de DJI web site om tot de tot jou gewraakte pagina te komen.
Posten kan soms irritant zijn (been there
) idd dus vandaar dat ik meestal de tekst in Word/Outlook/Notepad ++ type welke ik dan copy-and-paste in een forum of web formulier zodat als er iets misgaat en de post is nogal lang, ik niet alles kwijt ben.