Mavic Mini Informatie over DJI MAVIC MINI

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Lugdunum

New Member
Lid geworden
7 okt 2020
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
66
Locatie
Leiden
Beste lezer(s) ik heb een paar vragen over de DJI MAVIC MINI, Ik heb de DJI Mavic Mini More Combo aangeschaft en deze werkt perfect! Nu heb ik een vraag weet iemand wat voor soort Tabblad "het liefs geen IPad" ik moet aanschaffen ik zie er zoveel soorten en maten ik ben bang dat ik de verkeerde koopt. Ik zag de Samsung voor een redelijke prijs. Heeft iemand ervaring en zou je deze met mij willen delen. Graag welke soort Tabblad en houder en of er ook een snoer bij moet en welke dan voor de DJI Mavic Mini. En hoe dit werkt via een Tabblad, via de telefoon weet ik dit wel maar ik vind dit niet mooi.

Alvast heel erg bedankt voor de tips.

Mvg.
Ton
 
Dank je voor je bericht Guido, ik heb het advies opgevolgd en ga voor de Samsung Galaxy Tab S6 Lite - 64GB - WiFi + 4G.

Met vriendelijke groet,

Ton
 
Voor een tablet heb je waarschijnlijk wel een iets langere USB kabel nodig, de originele is precies lang genoeg voor een telefoon. Plus een tablet past waarschijnlijk niet in de klemmen van de remote dus daar moet je ook iets op verzinnen.
 
Ik gebruik soms een Amazone fire as tablet. Ik heb het met mijn Phantom 3 SE gebruikt (die had tablet/telefoon klemen) maar nog niet met mijn Mavic Mini.
 
Op verzoek kan ik een haak 3D printen die je kunt gebruiken om een tablet op de controller voor de DJI Mini 2 te plaatsen. Het is ook mogelijk een clipje voor een neck strap is te fabriceren (zie de afbeeldingen).

Doe maar een PB-tje.
 

Bijlagen

  • IMG_5518.jpg
    IMG_5518.jpg
    1.007,7 KB · Weergaven: 50
  • Ipad houder.jpg
    Ipad houder.jpg
    321,8 KB · Weergaven: 49
  • Clipje neck strap.jpg
    Clipje neck strap.jpg
    231,3 KB · Weergaven: 44
  • Neck strap.jpg
    Neck strap.jpg
    268,7 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Lugdunum
In erg veel gevallen gaat je "radar" ook niet werken, vele tablets hebben de nodige hardware hiervoor niet aan boord.
 
Ik heb een Samsung Galaxy TAB S6 Lite 64 GB die werkt als een speer nergens problemen mee.