Ipad of Android ?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Lid geworden
8 feb 2020
Berichten
76
Waarderingsscore
46
Punten
18
Leeftijd
56
Locatie
Moerstraten
Ik gebruik nu een Samsung S10+ bij mijn Phantom 3 Advanced .
Ik wil graag een groter scherm , en ben dus op zoek naar een tablet.
Maar nu wordt mij verteld dat een Android tablet niet zo goed is , want het scherm gaat knipperen en lag vertonen !?
De DJI go app zou specifiek ontworpen zijn voor een Apple , dus een Apple tablet werd mij sterk aanbevolen !
Ik weet van niks , dus ; klopt dit verhaal ?
Ik heb tot nu toe mijn S10 + gebruikt , uiteraard ook een Android , en geen enkel probleem !

De vraag is dus ; kan ik zonder problemen een Android Tablet gebruiken met mijn Phantom 3 A ,
of is een IOS tablet beter voor gebruik met de DJI Go App ?
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik nu een Samsung S10+ bij mijn Phantom 3 Advanced .
Ik wil graag een groter scherm , en ben dus op zoek naar een tablet.
Maar nu wordt mij verteld dat een Android tablet niet zo goed is , want het scherm gaat knipperen en lag vertonen !?
De DJI go app zou specifiek ontworpen zijn voor een Apple , dus een Apple tablet werd mij sterk aanbevolen !
Ik weet van niks , dus ; klopt dit verhaal ?
Ik heb tot nu toe mijn S10 + gebruikt , uiteraard ook een Android , en geen enkel probleem !

De vraag is dus ; kan ik zonder problemen een Android Tablet gebruiken met mijn Phantom 3 A ,
of is een IOS tablet beter voor gebruik met de DJI Go App ?

Voordat ik de smart controller gebruikte voor mijn Mavic Zoom, gebruikte ik een Apple 10 inch en deze was perfekt.
Het enigste nadeel was het gewicht.

Chris
 
  • Leuk
Waarderingen: Wilco Cornelissen
Ik heb slechts ( ? ) een Samsung S7 Android en die werkt perfect, waar het gerucht vandaan komt dat de Mavic Mini ontworpen is voor Apple dat weet ik niet en mocht het waar zijn dan zou dat een commerciële flater van jewelste zijn, al diegenen die een Android hebben zouden met deze Drone niet kunnen werken en verplicht zijn iets anders aan te schaffen of was het misschien sponsering van Apple ?.
Een tablet OK maar die is veel groter en zwaarder en onhandiger om mee te nemen op reis, telefoon plus tablet, ieder zijn keuze.
Nog een nadeel van een groter scherm is dat het aantal pixels bij groot of klein hetzelfde blijft, ook heb je veel meer last van reflecties op het scherm bij veel zonlicht, je hebt haast een paraplu nodig om een klaar zicht te krijgen, ik spreek van ondervinding. Ik gebruik deze zonnekap
 

Bijlagen

  • ResizerImage737X414.jpg
    ResizerImage737X414.jpg
    47 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Wilco Cornelissen
De DJI go app zou specifiek ontworpen zijn voor een Apple , dus een Apple tablet werd mij sterk aanbevolen !

Voor zowel de DJI Go 4 app als de DJI Go 5 app (ook bekend onder de naam DJI Fly, zoals nu nog alleen gebruikt voor de Mavic Mini) is dit volgens mij een fabeltje verspreid door Apple fans..?

Op wat probleempjes met OTG-kabels vele versies van de DJI Go 4 app geleden heb ik op mijn Android telefoons (OnePlus 3, OnePlus 5, en OnePlus 7 Pro) nog nooit enig probleem gehad.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Wilco Cornelissen