Is this for real..? (Drone + Formule 1 = pod racing?)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

peSHIr

Moderator
Forumleiding
Lid geworden
23 jul 2018
Berichten
1.625
Waarderingsscore
601
Punten
113
Leeftijd
50
Locatie
Vleuten
Website
about.me
Als dit artikel op Top Gear geloofwaardig (b)lijkt gaat er binnenkort een vliegende racesport van start waar coureurs ("piloten"..?) in een soort gestroomlijnde dual-quadcopter van een meter of vier lang door de lucht gaan racen..

Star Wars pod racing, anyone?
WTF?

These wild drones are the future of motorsport. Apparently
 
Ziet er heel gaaf, maar even ongeloofwaardig uit. Die racedrones komen ineens uit het niets en er wordt gelijk een race mee georganiseerd.
Eerst maar eens zien en dan pas geloven.
 
Dacht ik ook. Nooit zelfs maar eerder geruchten van gehoord..
 
Er is zelfs een officiele website, die overigens niets voorstelt. Maar we wachten het gewoon gespannen af, dan zien we het wel.
 
Leuk, maar als ie nog groter moet worden + het gewicht van een persoon erin... Bovendien erg link, je kan niet echt goed een keer met de "wielen" elkaar raken.

Wel tof. Een beetje een WipeOut gevoel (wat op de Playstation 4 in VR trouwens erg gaaf is, mocht je dit al een keer willen "voelen").
 
Ik zie dit op een gegeven moment toch echt wel ergens gebeuren met meer dan één bemande drone, hoor, als ik dit filmpje zie..


Ook al is dit er maar eentje nog. En waarschijnlijk bij de front en back flip weer de dummy paspop-met-helm (net als bij eerdere tests) in plaats van echt bemand? WTF...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PHTB en Sjakie
En waarschijnlijk bij de front en back flip weer de dummy paspop-met-helm (net als bij eerdere tests) in plaats van echt bemand? WTF...

We hebben nauwelijks ervaring met deze drone, laten we een back-flip uitproberen boven water. :confused: