Mavic Mini Kan Flightmode niet kiezen, N/A melding

Klaaz

Active Member
Lid geworden
4 apr 2020
Berichten
364
Waarderingsscore
125
Punten
43
Leeftijd
49
Locatie
Nederland
Ik kon vanavond de flightmode niet selecteren, op het scherm stond N/A.
Drone vloog wel goed, leek op P mode.
In het menu bij control kan ik wel de modes aantikken maar ze worden niet actief.
App opnieuw gestart en toen werkte het wel.
Iemand enig idee wat dit is? N/A?
 
N/A betekent over het algemeen 'Not Available' (Niet beschikbaar). Waarom het niet beschikbaar is weet ik niet; heb zelf geen mini.
 
Ik heb de drone pas net dus ik had vaak de drang er wat mee te klooien als ik thuis kwam, of het regende of het waaide of het schemerde al....dus dan speelde ik maar wat in de woonkamer. Volgens mij kun je de flightmode niet selecteren wanneer de drone geen GPS kan vinden. Mogenlijk heeft dat er mee te maken?
 
Ik heb de drone pas net dus ik had vaak de drang er wat mee te klooien als ik thuis kwam, of het regende of het waaide of het schemerde al....dus dan speelde ik maar wat in de woonkamer. Volgens mij kun je de flightmode niet selecteren wanneer de drone geen GPS kan vinden. Mogenlijk heeft dat er mee te maken?

Zonder GPS (binnen) kan ik wel de flightmodes selecteren. In mijn geval was ik buiten met voldoende satelieten. "Take off permitted".
Inmiddels geen last meer van gehad. Ook de "motor speed error", van na de update is niet meer voorgekomen.