Kan WiFi ww DJI Spark niet resetten via telefon

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Peter1968

New Member
Lid geworden
28 mrt 2020
Berichten
5
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
55
Locatie
Arnhem
Hallo allemaal, weer een nieuwe drone liefhebber erbij. Ik heb een 2e hands DJI Spark gekocht. Met de RC remote doet deze het prima. Nu wilde ik eens alleen mijn mobiel als controller proberen. Daar gaat het helaas fout. Het lukt mijn niet om het wachtwoord te resetten vis mijn mobiel. De harde reset middels de '1 beep, 2 beep en 3 beeps' lukt niet. Als ik de Drone dan benader vanuit het Wifi menu krijg ik steeds de melding 'Ongeldig wachtwoord'. Ook via het DJI Go menu lukt dit niet. Het verbinden van mijn drone met mijn Macbook om hem via Assistent te benaderen lukt ook niet (meer) 1 x gelukt maar kon niets aanpassen wat op zich ook raar is. Heeft iemand nog tips om het ww te veranderen?
 
Deze al ontdekt ?

 
  • Leuk
Waarderingen: Peter1968
Wel wachtwoord aangepast in telefoon ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter1968
Je gebruikt het ww en ssid wat op de drone staat ?

Verzonden met mijn Mi 9T en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Peter1968
Dat is het probleem juist. De SSID en WW zijn niet meer leesbaar. Maar na de '1, 2 3 beep' reset komt de originele naam spark-!@#$% naar voren en zou het standaard ww 12341234 weer ingevoerd moeten worden. Of zie ik iets over het hoofd?
 
De SSID en WW zijn niet meer leesbaar

Tja, DJI zal dat wachtwooord niet voor niets op dat label hebben geprint. Dus dat zal wel een individueel wachtwoord zijn. Betwijfel of je daar nog achterkomt. Misschien even een nieuw topic met de juiste vraag openen : Ik ben mijn wachtwoord van mijn DJI Spark kwijt. Wellicht weet iemand een 'workaround'
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk de drone zichtbaar gekregen op een computer en middels DJI Assistent alle info van de drone zelf kunnen bekijken. Het PW van de drone zelf is een uniek nummer en niet te resetten. Probleem opgelost
 
  • Leuk
Waarderingen: rcee