Kasteel twickel

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Het lijkt me verstandig hier uit te leggen waarom je bij/op een vliegveld met een drone rondvliegt.

vliegveld per 1 januari 2008 voor al het militaire en alle burgervliegverkeer gesloten Worden alleen nog vliegtuigen ontmanteld en verder alleen nog gebruikt voor zakelijke vluchten.gebied waar ik stond mag je met de drone de lucht in
 
Zo te zien, nabij een zweefvliegterrein, waar je ook niet mag vliegen.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
IMG_3184.JPG
Lijkt mij nfz
En ook niet verstandig om dit filmpje op internet te zetten en al helemaal niet op een droneforum. En je zegt zelf , alleen nog met zakenvliegtuigen gevlogen , dus..... wordt er nog gevlogen


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Bekijk bijlage 1026
Lijkt mij nfz
En ook niet verstandig om dit filmpje op internet te zetten en al helemaal niet op een droneforum. En je zegt zelf , alleen nog met zakenvliegtuigen gevlogen , dus..... wordt er nog gevlogen


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Oke ik heb hem eraf gehaald
Bedankt voor de informatie
 
Ik ben er zelf ook al twee keer naar toe gevlogen. Kan en mag gewoon, op bepaalde dagen van de week (andere dagen zijn AELS inkomende vluchten ingepland, of drone operaties (...) van die drone campus die er zit), als je je 24u van tevoren aanmeldt, zodat er iemand achter de radio gaat zitten voor je.
Het is dus wel degelijk een actief vliegveld. Een jaar of 3 geleden heropend, volgens mij.


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie
 
IMG_2326.JPG

Check. Twee jaar geleden de openings fly-in.


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie
 
Nee, ik ben er vliegend heen gegaan, in het toestel op de foto, PH-KLQ


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie