Kijk 'Drones maken luchtruim gevaarlijker: steeds meer bijna-botsingen - RTL NIEUWS' op YouTube

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Het is precies zo als met het verkeer, je mag niet door rood rijden , maar het wordt toch gedaan. Je hebt altijd lieden, die zich nergens wat van aan trekken.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Ik denk dat het niet 'precies' hetzelfde is. In het geval van een stoplicht weet iedereen dat rood licht stoppen betekent. In het geval van droneregels zal ook het gebrek aan kennis er aan meespelen. Een deel van de dronepiloten zal niet eens door hebben dat ze fout bezig zijn.
 
Dat, plus de gevolgen in de luchtvaart zijn in het algemeen iets groter.


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie
 
Er is al zoveel geschreven en gezegd, waar droners zich aan moeten houden, dat ik er vanuit ga, dat het merendeel de regels wel kent.
Overal kom je mensen tegen, die eigengereid en eigenmachtig zijn.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Overal kom je mensen tegen, die eigengereid en eigenmachtig zijn.
En juist die mensen zullen het niet nodig vinden om zich in te lezen in de regels.
 
Er is al zoveel geschreven en gezegd, waar droners zich aan moeten houden, dat ik er vanuit ga, dat het merendeel de regels wel kent.
Overal kom je mensen tegen, die eigengereid en eigenmachtig zijn.

Mag ik daar 'dom' aan toevoegen of klinkt dat te denigrerend?
 
  • Leuk
Waarderingen: xi-elf
Je hebt volkomen gelijk en je drukt je zeer beschaafd uit , wat niet iedereen beheerst op dit forum.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: xi-elf
Ik vind het schandelijk dat mensen zich zo erg aan de regels en wetgeving ontdoen. Ik ben ook niet de liefste, maar dit is spelen met andermans leven. Ik vlieg wel eens in een no flyzone maar dan tussen bomen en niet veel hoger. De kans op een groot ongeluk is mij te groot. Maar dit soort lui deelt die mening dus niet. Maar hoe pak je dat aan?
 
Laat RTL lekker naar hun eigen programma's kijken, waar ze zelf keer op keer de fout ingaan!