Kijken: dronebeelden van aankomst grootste containerschip ter wereld in Rotterdam

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.325
Waarderingsscore
2.951
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl

Misschien heb je het meegekregen in het nieuws: afgelopen week werd de haven van Rotterdam aangedaan door het grootste containerschip ter wereld, de MSC Gülsün. Het schip werd dit jaar in gebruik genomen en is maar liefst 400 meter lang en 62 meter breed. In totaal kan het schip 23.756 containers vervoeren.

Lees verder
 
Wouw....schitterend. De muziek maakt de toch al prachtige beelden helemaal compleet.
 
@wdejager
Mooie video om te zien hoor, en dat er eigenlijk regels gelden weet ik als ROC-L houder ook.
Maar of hier werkelijk aan gehouden is heb ik dan altijd mijn vraagtekens bij.

Citaat:
"Omdat de vlucht plaatsvond boven havengebied was een ROC-vergunning vereist."


Ik ken de naam "Jelte Keur" wel nog van een ander filmpje die viral ging terwijl er regels overtreden werden (Domtoren).
Maar ik vind het wel vreemd dat de naam "Jelte Keur" of "Eyecatchers" o.i.d. niet in de lijst van het ILT met ROC-vergunning te vinden is?

Het zou sieren als men beweert alles volgens de regels uitgevoerd te hebben, dit ook aangetoond zou worden.
Anders wordt er weer een standbeeld gegeven aan een hobbyist die de regels aan zijn laars lapt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr
Geweldig om niet alleen het imposante resultaat te laten zien, maar (redelijk subtiel) de regelgeving te noemen die hierbij relevant is. (Zodat niet Jan en alleman met zijn net nieuwe Mavic 2 nu naar Rotterdam rijdt "om dat ook even te doen".)
 
Ik vind het best mooie beelden, maar ik heb al vaak filmpjes van collega hobbyisten gezien die beter gemonteerd zijn! Ik vind het een beetje een onrustig filmpje om naar te kijken en dat voor een professioneel bedrijf!


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app