KING of The WIND mavic air2

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Dany FeelGood

Active Member
Lid geworden
13 mei 2020
Berichten
103
Waarderingsscore
62
Punten
28
Leeftijd
49
Locatie
Zuid Limburg

Vandaag was de wind super voor de windsurfers .. eigelijk wou ik niet gaan vliegen maar kon het toch niet weerstaan !!
De DJI Mavic Air2 is echt de 'King of the Wind'
Toen ik em zag weg vliegen bij de Start-positie .. dacht ik: die zie ik nooit meer terug

Verzonden met mijn SM-G960F en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL en JohanJ
ik heb de mavic air 2 toch laten vliegen in de toch wat harde wind omstandigheden..

maar totaal geen problemen gehad met vliegen ermee.. verbazingwekkend goed is de drone.. gewoon wow..

nu nog leren video te bewerken hahaha :) iemand nog wat tips voor mij qua video bewerkingsprogrammas?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dany FeelGood
ik heb de mavic air 2 toch laten vliegen in de toch wat harde wind omstandigheden..

maar totaal geen problemen gehad met vliegen ermee.. verbazingwekkend goed is de drone.. gewoon wow..

nu nog leren video te bewerken hahaha :) iemand nog wat tips voor mij qua video bewerkingsprogrammas?
Hoi Tommy
Ja de Air2 is een bikkel in de wind., had ik zelf ook niet gedacht .. ik was zelf op een muurtje gaan staan (3mtr boven het water) ik werd soms naar achteren geblazen door de windstoten

Ik gebruik zelf Finalcutpro maar dan moet je apple pc/laptop hebben .. imovi is wat beginners vriendelijker voor beginnende film makers (ook voor apple)
In de fly app van DJI zit ook een edit programma die heb ik ook eens gebruikt bij me 'eerste Mini mavic' video op me tjoepjoep kanaal .. er zit leuke muziek in en andere mogelijkheden etc etc .. je moet er gewoon mee spelen en proberen met 2 of 3 stukjes film

Groet Dany

Verzonden met mijn SM-G960F en de Dronepilots.nl app