Koepelkathedraal Haarlem

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Sjakie

Well-Known Member
Lid geworden
11 sep 2016
Berichten
4.855
Waarderingsscore
2.151
Punten
113
Leeftijd
58
Locatie
Utrecht
Is het de hand van God die de luchtopnames heeft gemaakt? Of hangt de camera toch gewoon aan een drone (die daar eigenlijk niet mag vliegen).
Ik wil niet te veel mekkeren over de regeltjes, de opnames zijn wel mooi geschoten.

 
Leuk he? Bij mij in de achtertuin, zo ongeveer.
Ik heb nu al drie keer geprobeerd via de officiële weg in de Schiphol CTR te mogen vliegen (met mijn vliegtuig, dat wel) en gewoon glashard gewijgerd gekregen (één keer omdat het weer beneden VFR minima was). Formulier invullen, er achteraan bellen, flightplan maken, naar het vliegveld (Lelystad; uurtje rijden), er nòg eens achteraan bellen ... en weer naar huis.
En dat dus al twee keer. (plus één keer niet van huis gegaan).
Grrrr...
Dan zijn dit soort beelden extra wrang.

Overigens is er een loopbrug aangebracht tussen de twee klokketorens, zodat je vanaf beide het uitzicht kunt bewonderen zonder eerst helemaal weer naar beneden en terug naar boven te lopen. Na 15 jaar verbouwing eindelijk weer open :)
 
Mooie little planet! Daar had ik ook willen staan.
 
Het is tot 31 juli , echt een aanrader ! Erg indrukwekkend vooral binnen . Mochten jullie je afvragen of ik mijn drone had meegenomen .. Het is gemaakt met een 360 graden camera en de zogenoemde " onzichtbare selfie stick " .

Verzonden met mijn SM-G960F en de Dronepilots.nl app