Korte timelapse met mini 2

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

BugRoger

New Member
Lid geworden
16 aug 2021
Berichten
13
Waarderingsscore
19
Punten
3
Leeftijd
59
Locatie
Enschede
Hier het resultaat van 50 opnames met een interval van 5 seconden.
 
  • Leuk
Waarderingen: bhmdrone
De setting is prachtig, bijna perfect. Maar het filmpje is zo kort dat ik 'm op pauze moest zetten om te kijken wat er in beeld stond. Met deze speelduur heeft de opname als film niet heel veel zin.
 
  • Leuk
Waarderingen: BugRoger
Clouds fast moving
interval 2 s
duur 10 min

Clouds slow moving
interval 10 s
duur 20 min
 
  • Leuk
Waarderingen: PassieWaterm
De setting is prachtig, bijna perfect. Maar het filmpje is zo kort dat ik 'm op pauze moest zetten om te kijken wat er in beeld stond. Met deze speelduur heeft de opname als film niet heel veel zin.
Klopt Sjakie! Ik was tijdens die vlucht druk met fotograferen. Pas op het eind van de vlucht bedacht ik mij pas om er een timelapse van te maken. Daarna werdt het te snel donker om er een nieuwe batterij te plaatsen. Kan de haren wel uit mijn kop trekken. Hier nog 2 foto`s uit dezelfde vlucht.Clouds_HDR-2 4_klein.jpgClouds2_HDR_klein.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Als je deze interval aanhoud krijg je in ieder geval een filmpje wat langer is als 1 seconden ;-)
 
Als je deze interval aanhoud krijg je in ieder geval een filmpje wat langer is als 1 seconden ;-)
Ah, op die fiets. Het is eigelijk net als met gewone opnames. Zo lang mogelijk filmen en het meest geslaagde stukje in je productie gebruiken.