Landingsvoet

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Vanden Berg Guido

Active Member
Lid geworden
29 dec 2018
Berichten
329
Waarderingsscore
76
Punten
28
Leeftijd
80
Locatie
Kessel Belgie
Er wel al een topic geweest over landingsgestellen voor DJI Mini's 1 en 2, tot nu toe voldeden ze voor mij niet, tot nu toe tenminste, bij I-MANIA.NL vond ik er één waar ik echt tevreden over ben. Dit gestel kan opgevouwen worden en past makkelijk in de originele draagtas, daarbij komt dat het positielichten draagt die in en uitgeschakeld kunnen worden, zie bijgevoegde Foto's.
Het is een STARTRC 1109190 en weegt 21 gr., meer info op de website.
 

Bijlagen

  • Voet 1.jpg
    Voet 1.jpg
    405,4 KB · Weergaven: 33
  • Voet 2.jpg
    Voet 2.jpg
    362,2 KB · Weergaven: 29
  • Voet 3.jpg
    Voet 3.jpg
    374,7 KB · Weergaven: 34
  • Voet 4.jpg
    Voet 4.jpg
    455,6 KB · Weergaven: 38
  • Voet 6.jpg
    Voet 6.jpg
    126,9 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
Wat dacht je van deze, 5 gram!
Maar dan natuurlijk zonder verlichting en wat is het ? Een soort drop systeem?minilanding.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Wat dacht je van deze, 5 gram!
Maar dan natuurlijk zonder verlichting en wat is het ? Een soort drop systeem?Bekijk bijlage 3589
Nee, helemaal niet, ik zocht gewoon een landingsstel dat geen extra plaats nodig had om mee te nemen, de verlichting is interessant om het volgen helpt van je drone tegen een blauwe lucht, wegens mijn omgeving staat de RTH op 50 mt en dan is het moeilijk hem te volgen. Het Stel dat U gebruikt heb ik ook gehad en heeft ook z'n voordelen maar ben een poot verloren tijdens een vlucht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Klaaz
Te vinden op: I-MANiA.NL / STARTRC 1109190 / 17,90 € / 21 gr
Ik bedoelde de ander van 5 gram, 21gram brengt het gewicht van mijn Mini 2 op 262 gram dat is boven de wettelijke norm qua gewicht en klasse...

mvg,
 
Ik bedoelde de ander van 5 gram, 21gram brengt het gewicht van mijn Mini 2 op 262 gram dat is boven de wettelijke norm qua gewicht en klasse...
En je drone ziet er gelijk een stuk sexier uit met die elegante pootjes. ;)