leerboek ROC light, ( al voorzien ).

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Lid geworden
8 feb 2020
Berichten
76
Waarderingsscore
46
Punten
18
Leeftijd
56
Locatie
Moerstraten
Dit handboek omvat alle theorie welke benodigd is voor het deelnemen aan het ROC-Light examen.

Uitgebreid
Dit ROC-Light handboek is voorzien van een uitgebreide uitleg met betrekking tot alle benodigde kennis voor het behalen van uw ROC-Light certificaat. In dit handboek komen onder andere de volgende elementen aan bod: regelgeving, techniek en meteorologie.

ROC-Light
Het ROC-Light certificaat is benodigd voor iedere UAV (drone)-piloot welke een drone tot maximaal 4 kilogram startgewicht wil besturen. Dit certificaat omvat een theoriecursus en succesvol af te leggen theorie-examen.

Wie heeft de cursus gedaan en kan mij nu aan het boek helpen ?handboek-drone-certificaat-roc-light.jpg
 
Heb ook wel interesse in dit handboek, als was het alleen al voor de verdiepingsslag. Ben benieuwd.
 
Bij Droneshop.nl istie los te koop !
Maar ik vind het nogal errug duur voor een los cursusboek !
Mocht ik hem op de kop kunnen tikken , dan verkoop ik hem na het behalen van het examen wel weer door aan jou ! :)
 

Bijlagen

  • roclightboek.jpg
    roclightboek.jpg
    278,2 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Ja is wel prijzig zie ik. Ik ben hem (nog) niet nodig om een cursus te volgen en dus ook niet van plan daarvoor een grote uitgave te doen. Was meer om als beginner wat meer kennis te vergaren. Als het zo ver is dat ik een cursus moet of wil gaan volgen, dan eerst maar eens kijken of er veranderingen in de regelgeving is en dus een nieuw boek nodig is.
 
Als je je inschrijft voor het examen krijg je de (laatste versie) van de Syllabus toegestuurd samen met de ICAO kaart welke je nodig hebt bij het examen. Dus waarom los kopen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: BONI-DRONI
Als je je inschrijft voor het examen krijg je de (laatste versie) van de Syllabus toegestuurd samen met de ICAO kaart welke je nodig hebt bij het examen. Dus waarom los kopen ?

Bij Droneclass.nl wil ik de online cursus volgen.
Die kost voor het ROC Light slechts € 199,95 , inclusief het examen !
Alleen dat is zelf leren on-line , en examen doen.

Ik ben nog ouderwets in die dingen , en ik leer liever uit een boek !
Dan kan ik overal lekker gaan zitten en in het boek duiken !
Ik hou er niet van om te moeten leren van een beeldscherm !
Dus ik wilde kijken of ik het boek los kan krijgen / overnemen , van iemand die zijn certificaat al reeds behaald heeft !
Want het boek is ook los verkrijgbaar , maar voor € 99,00 , en dat vind ik nogal erg veel geld voor een boek, laat staan een cursusboek !
 
Bedankt voor de tip, vanmorgen op de motor eventjes naar Rotterdam openneer geweest.
Boek is nu in mijn bezit !
Ff blokken, kan ik hopelijk in Juli ofzo mijn examen doen !

Verzonden met mijn SM-G975F en de Dronepilots.nl app