Let me introduce myself

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Leki op Reis

New Member
Lid geworden
9 jul 2018
Berichten
20
Waarderingsscore
10
Punten
3
Leeftijd
37
Locatie
Nederland
Hallo!
Zojuist heb ik me aangemeld en zie dat veel mensen zich voorstellen, helemaal logisch natuurlijk. Dus ik doe ook ff een duit in't zakkie. :)

Ik ben 'Le' van LeKi op Reis. Noem me maar gewoon Leon, vond dit ff leuk om te zeggen ;)
Anyway vorig jaar hebben mijn vriendin en ik alles verkocht om onze droom na te jagen, de wereld rondreizen en daarvan kunnen leven. Wij maken nu een reisprogramma en hebben een reis & lifestyle blog; https://lekiopreis.com. Zijn hard aan het werk om een stabiel inkomen te genereren, maar tegelijkertijd genieten wij van al het moois van de wereld. Begin dit jaar waren we in Kaapverdië voor 10 weken en nu reizen wij alweer 2 maanden door Indonesië en hier blijven we nog wel even.
Ik vlieg met de DJI Mavic Pro en verder filmen we met een DJI Osmo Zoom & een Go Pro Hero 4. Zal regelmatig een video van ons delen, 1 van de items is 'drone video' , dus dat is hier wel op zn plaats denk ik ;)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Grtz!
Leon
 
Hoi Leon

Stevige beslissing om alles te verkopen en er op uit te trekken. Maar ja, als je 'ns wat anders wilt filmen dan de Leusderheide moet je toch wat. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Leki op Reis
Welkom Leon, en je levensmotto is helemaal goed! Geniet van al het moois het leven te bieden heeft met zo min mogelijk werk en zoveel mogelijk lol.