Leveringsproblemen DJI Mini 3

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Ict Drone

New Member
Lid geworden
30 jan 2022
Berichten
18
Waarderingsscore
2
Punten
3
Locatie
Zandhoven
Hoi

Klopt het dat DJI deze maand niets meer van de Mini3 gaat leveren, noch de Mini3 zelf noch de accessoires?

Groetjes
 
Ik zit nu ook al een tijdje op de fly more kit te wachten.De levertijd DJI op hun site meld is ook niet iets om vrolijk van te worden.

 
Laatst bewerkt:
Ik zou al blij zijn met één accuutje extra. Die ene die meegeleverd wordt is wel erg weinig om eens lekker mee te vliegen…..

Groet, Dirk
 
Oke. Ik kon toevallig vorige week bij Amazon bestellen en zou eerst in de week van 18 juli geleverd worden maar kreeg bericht dat het volgende week al komt.
Dus het gaat goed komen.

Groet, Dirk
 
Nu ook leverbaar bij Coolblue ! Direct maar besteld, morgen geleverd. Kan Amazon altijd annuleren.
 
Op de site van coolbleu staat nu tijdelijk uitverkocht
 
Dji zegt momenteel dat de mini 3 pro met rc-n1 controller binnen een dag verzonden wordt. Met de rc controller (met scherm) is het circa 1 maand.

Fly-more kit is ook ongeveer 1 maand.
 
Ik ben op dit moment blij en gelijktijdig ook weer niet.
17 juli de Fly More kit besteld voor de Mini 3 Pro, direct bij DJI want geen enkele winkel lijkt hem te hebben.
Verwachtte levertijd 18 augustus (na mijn vakantie).
Zojuist een email dat hij via DHL wordt verstuurd vandaag. Verwachte aankomsttijd? Morgen, 3 uur nadat ik op vakantie vertrek...

En gezien de vasthoudtijd van een een zending beperkt is bij DHL afhaal punten kan ik nu gaan bellen of hij omgeleid kan worden...
 
Dji zegt momenteel dat de mini 3 pro met rc-n1 controller binnen een dag verzonden wordt. Met de rc controller (met scherm) is het circa 1 maand.

Fly-more kit is ook ongeveer 1 maand.

Voordeel van vliegen met de RC-n1 is dat je dan de FCC hack op je mobiel kunt zetten zodat je toch een behoorlijk eind verder kan vliegen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: JH54 en BramB
Ik ben op dit moment blij en gelijktijdig ook weer niet.
17 juli de Fly More kit besteld voor de Mini 3 Pro, direct bij DJI want geen enkele winkel lijkt hem te hebben.
Verwachtte levertijd 18 augustus (na mijn vakantie).
Zojuist een email dat hij via DHL wordt verstuurd vandaag. Verwachte aankomsttijd? Morgen, 3 uur nadat ik op vakantie vertrek...

En gezien de vasthoudtijd van een een zending beperkt is bij DHL afhaal punten kan ik nu gaan bellen of hij omgeleid kan worden...

Je kan hem toch door iemand anders laten ophalen? Kopie maken van de order, de vervoerder en een identificatie bewijs.
Bij mij altijd gelukt.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Je kan hem toch door iemand anders laten ophalen? Kopie maken van de order, de vervoerder en een identificatie bewijs.
Bij mij altijd gelukt.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Mjah, waren het niet dat we met de hele familie weg zijn en ik soms niet zo goed van vertrouwen ben....
Ik bel wel met DHL maandag om te zien of ze het kunnen doorsturen naar mijn vakantieadres. Daar heb ik ook meteen meer profijt van de extra accu's.
 
Positief nieuws voor mij DHL stuurt het pakketje door naar een servicepunt in de vakantie regio.
Maar de route van het pakketje was al opmerkelijk en wordt nog raarder hier door.

Rijswijk (DJI), Rotterdam, Amsterdam, Brussel (BE), Eindhoven, Breda en dan straks door naar regio Zwolle.
Maar dan heb ik straks wel de Fly More lit op vakantie.


De lever tijden kunnen dus bij DJI redelijk fluctueren op dit moment.