Litchi for DJI Drone

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Iemand die bij mij een Mavick 2 pro had gekocht heeft met zoiets gewerkt als bedrijf. Maar die lijnen lagen nog dichter bij elkaar zodat er een 3D object uit tevoorschijn kwam. Ik zal eens kijken of ik zijn gegevens kan vinden.
Maar ik wil ook graag op de hoogte gehouden worden van jouw ervaringen. Lijkt me heel interessant.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Iemand die bij mij een Mavick 2 pro had gekocht heeft met zoiets gewerkt als bedrijf. Maar die lijnen lagen nog dichter bij elkaar zodat er een 3D object uit tevoorschijn kwam. Ik zal eens kijken of ik zijn gegevens kan vinden.

De lijnen kunnen ook hier dichter bij elkaar liggen. Dat hangt af van de door de piloot ingestelde vlieghoogte. Hoe hoger je vliegt hoe wijder de lijnen van elkaar, hoe lager je vliegt hoe dichter ze bij elkaar komen te liggen. In te stellen via de instellingen op de linkerzijde.
1666445048284.png

Ik denk dat de persoon die jouw drone heeft gekocht zich mogelijk bezig hield met Photogrammatry.
 
Laatst bewerkt:
Gebruik Lichi sinds kort. Met de mini2 in waypoint missions moet je erg opletten op de camera beweging door het draaien van de drone, die wordt erg jerky. Ook het manueel roteren van de drone is jerky. Met de mavic2 zoom werkt dit wel heel vloeiend.
Ik ben vanmorgen nog eens gaan kijken of ik de schokkerige beelden in de met Litchi geschoten Mini 2-video's zou kunnen verbeteren. Daarvoor heb ik een oudere Mini 2-video gepakt en die m.b.v. de Windows-versie van CapCut gestabiliseerd. Het resultaat zie je hieronder,

De niet-gestabiliseerde video:

De m.b.v. CapCut gestabiliseerde video:

Zoals je kunt zien is de gestabiliseerde video veel minder schokkerig.
 
  • Leuk
Waarderingen: RGM