martijn en ruben

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

martijnoss

New Member
Lid geworden
14 jun 2020
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
41
Locatie
oss
Hallo mensen,

Ik zal mij kort voorstellen, ik ben martijn en ben getrouwd en samen hebben wij een zoon van 5 jaar oud.
Ruben zijn grootste droom was een drone dus toen wij in beverwijk waren gister een dronetje gekocht voor hem met de gedachte die heeft hij zo kapot gevlogen of vliegt zo weg, maar ik zie dat de techniek de laatste jaren niet heeft stil gestaan aangezien hij hem kei goed bestuurd al blijf het wel lala kwaliteit maar dat kan ook niet anders voor 32 euro.

In het verleden heb ik een dij phantom gehad, dat was in de beginjaren en zelfs toen was dij al verbluffend.
Deze heb ik toentertijd verkocht aangezien ik er nooit mee vloog.

Nu ben ik in mijn geval wel klein dat wij gezegend zijn met een jongen aangezien die rc autos, droes en boten natuurlijk ook leuk vinden en dat komt mooi uit want papa vind dat ook nog steeds leuk.

Ik was op zoek naar informatie en kwam via google hier terecht en zal een topic openen waarin ik advies vraag want ik heb hem vandaag een echte drone beloofd, gewoon omdat het kan;)

Dus iedereen alvast bedankt voor de eventuele reacties.
 
Welkom Martijn en Ruben

Je zoon is overigens ook gezegend met zo'n vader, die 'm een drone beloofd. ;)
 
Weet je wat het is, als hij luisterd niks geks doet en op school zijn best doet proberen wij hem zoveel mogenlijk te geven.

Dus hij heeft nu aan dji mavic pro