Mavic 2 video "fletse" videokwaliteit?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Yvo

New Member
Lid geworden
18 jun 2019
Berichten
11
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
63
Locatie
Maastricht
Ik ben nu overstag gegaan en heb de Mavic 2 Pro gekocht. Super mooi ding met heel veel mogelijkheden.
Heel eenvoudig te bedienen. Het vliegt alsof ik al jaren niets anders gedaan heb...:)
De foto's zijn geweldig. haarscherp en mooie kleuren. De video's zijn echter erg flets :(. Alsof je op een herfstdag een video maak, terwijl het een mooie zonnige juni dag is. Ik heb de video instellingen volgens diverse youtube instructie filmpjes ingesteld. Nog hetzelfde resultaat.
1/ Wie heeft tips hiervoor?
2/ Wie weet een eenvoudig iMac video bewerkingsprogramma om de kleuren en contrast in te stellen, net zoals je op de iMac ook je foto's kunt verbeteren?
 
Ik ben eruit! Pfff. Wat een mogelijkheden. En gewoon iMovie op de Mac. Prima voor mij


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik ben eruit! Pfff. Wat een mogelijkheden. En gewoon iMovie op de Mac. Prima voor mij


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Je kunt ook kijken of het gebruik van filters (polarisatiefilter) een mogelijke oplossing kan zijn tegen fletse beelden.
 
Ja je moet de kleuren iets ophalen als je in D-Log filmt is een soort van RAW in foto's.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yvo
Wil je echt verder installeer dan FCPX op je iMac. Zoveel meer mogelijkheden.



Owner Dutch-Droneflights.nl
Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app