Mavic 2 zoom met -18° de lucht in

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

MTito

Well-Known Member
Lid geworden
17 okt 2016
Berichten
458
Waarderingsscore
405
Punten
63
Leeftijd
60
Locatie
Noorwegen
Website
www.titodesign.no
Heerlijk, afgelopen zaterdag in een buurtwijk Vestre Slidre (Noorwegen) waar we wonen een vlucht gemaakt. -18° dus best frisjes maar omdat de lucht kurkdroog was en geen wind was er geen risico op icing. Wel moet ik een keer hadnschoenen zien te vinden waarmee ik met deze temperaturen toch de controler goed kan bedienen.

 
  • Leuk
Waarderingen: bat-ham en SnitserNL
Leuke website! Ik heb de Aurlandroute bekeken. Wat een mooi land! Off topic: ik wil met de caravan in de zomermaanden kamperen - hoofdzakelijk op campings, soms gebruik makend van het allemansrecht. Wat zou jouw eerste reactie zijn?
 
Leuke website! Ik heb de Aurlandroute bekeken. Wat een mooi land! Off topic: ik wil met de caravan in de zomermaanden kamperen - hoofdzakelijk op campings, soms gebruik makend van het allemansrecht. Wat zou jouw eerste reactie zijn?
Goede keuze, je mag vrij camperen in Noorwegen maar het campingleven is ook fantastisch. Ik heb een facebook groep voor mensen met een passie voor dat land, genaamd, Passie voor Noorwegen. Dit te info. Zelfs stickers die men kan kopen en kontakt leggen met medevakantiegangers. Als een lid van mijn groep iemand met zo'n sticker ziet rijden worden er altijd contacten gelegd. Werkt fantastisch.
Dit is een filmpje van de rit die ik gereden heb op die dag dat ik gevlogen heb bij ons in de buurt.

Link naar filmpje: