Mavic Air 2 Mavic air 2 of wachten op opvolger?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Julian

New Member
Lid geworden
10 feb 2021
Berichten
2
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
23
Locatie
Maassluis
Hallo allemaal,

Ik sta op het punt om de mavic air 2 te kopen! Alleen vroeg ik mij af of het waard is om te wachten op de opvolger van de mavic air 2 mogelijk air 3? Ik ben nog redelijk nieuw in de drone wereld en hoorde dat er een mavic 3 aankomt, maar klopt het dat die uit een andere serie komt de pro serie? Dan zal die niet rond dezelfde prijs als de air 2 worden?

Op dit moment kan ik de air 2 fly more combo nieuw voor 685 euro aanschafen wat echt een goeie deal is, wat denken jullie? wachten of gewoon kopen?

Groet,
Julian
 
Persoonlijk erg tevreden met een Air 2..
Voor dat bedrag zou ik wel even de website checken. Dacht zelf een keer rond kerst 2016)goedkoop een phantom 4 aan te schaffen en werd opgelicht voor E650). Vaak zijn te mooi om waar te zijn aanbiedingen niet pluis.. Gemiddeld kom ik de fly more combo tegen voor rond de E1000..
 
Persoonlijk erg tevreden met een Air 2..
Voor dat bedrag zou ik wel even de website checken. Dacht zelf een keer rond kerst 2016)goedkoop een phantom 4 aan te schaffen en werd opgelicht voor E650). Vaak zijn te mooi om waar te zijn aanbiedingen niet pluis.. Gemiddeld kom ik de fly more combo tegen voor rond de E1000..
Erg bedank de dan ga ik voor de air 2! Het is betrouwbaar geen zorgen ik koop hem over via via helemaal in het plastic nog! Erg verveld dat je opgelicht werd...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jroose79
Erg bedank de dan ga ik voor de air 2! Het is betrouwbaar geen zorgen ik koop hem over via via helemaal in het plastic nog! Erg verveld dat je opgelicht werd...
Ach ja. Alles uitgezocht, zelfs adres gegevens van de oplichter, maar politie deed/doet niets helaas.. van mn vrouw mocht ik niet zelf even langs