Goedemorgen, wij hebben een vraag wat aannemelijk is om te doen ivm de regelgeving. Wij zijn in bezit van een Mavic Air en die bevalt ons prima. Toch knaagt de Mavic Air 2, het is de drone voor ons om net dat extra eruit te halen, eigenlijk willen we graag upgrade.
Nu met de aankomende regelgeving ben ik een beetje huiverig, de Air 1 is met zijn 460gram onder de 500 zonder Cx label, wat deze naar alle waarschijnlijkheid in A1 houd. Dit is waar de Air 2 met 40 gram teveel volgens tabel in A2 valt, wij weten niet wat de kosten zijn (weet niemand) maar met een Cx label zal de Air 2 in A1 vallen wat toch gunstiger is in kosten.
Kortom we willen upgrade maar willen ook in A1 blijven, het is nog maar de vraag of de drone leveranciers wel in 2021 met een Cx label komen en niet pas in 2023*
Uiteindelijk vallen we sowieso in A3 als we niet upgrade voor 2023, dit willen wij natuurlijk voorkomen. Qua techniek is de mavic Air 2 de tijd op een upgrade te doen maar qua regelgeving weet ik het zo net nog niet.
Nu met de aankomende regelgeving ben ik een beetje huiverig, de Air 1 is met zijn 460gram onder de 500 zonder Cx label, wat deze naar alle waarschijnlijkheid in A1 houd. Dit is waar de Air 2 met 40 gram teveel volgens tabel in A2 valt, wij weten niet wat de kosten zijn (weet niemand) maar met een Cx label zal de Air 2 in A1 vallen wat toch gunstiger is in kosten.
Kortom we willen upgrade maar willen ook in A1 blijven, het is nog maar de vraag of de drone leveranciers wel in 2021 met een Cx label komen en niet pas in 2023*
Uiteindelijk vallen we sowieso in A3 als we niet upgrade voor 2023, dit willen wij natuurlijk voorkomen. Qua techniek is de mavic Air 2 de tijd op een upgrade te doen maar qua regelgeving weet ik het zo net nog niet.