Mavic Air Mavic air FCC mode

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Clim

New Member
Lid geworden
15 jul 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
56
Locatie
Limburg
Goedemorgen, ik heb me zojuist aangemeld op dit forum, ik heb sinds kort de mavic air en wil hem nu graag in de FCC mode krijgen. Hier zijn vele filmpjes van op het internet, echter welke is de juiste. Ik hoop hier een gebruiksaanwijzing te vinden om dit te kunnen oplossen. Ik heb een Iphone (ios) en dat schijnt weer nadeliger te zijn, als dat je een Android telefoon zou hebben. Verder moet ik het oplossen met een windows10 pc, aangezien ik géén mac in bezit heb. Zit ik hier dan op het juiste forum? zijn er experts die mij willen helpen?
Alvast dank!
 
Over het algemeen wordt hier niet zoveel gesproken over hacks (want dat zijn het) om bijvoorbeeld een groter bereik te krijgen. Ergens is dat prima, want je moet volgens de regelgeving toch altijd je drone in het zicht houden, en dan zou je in de CE stand op zich voldoende bereik moeten hebben. Er zijn wel obscure Facebookgroepen waar dit soort topics tot in detail worden besproken, misschien dat je daar terecht kunt.
 
Zit in hetzelfde schuitje. Vind het zelfs noodzakelijk, het gaat niet om het feit hem visueel in het zicht te houden !!!! Mijn mavic air verliest al signaal op 400 m DICHT, het is geenzins de bedoeling verder te vliegen (wil me gerust aan de regels houden) maar wil ook zekerheid van signaal en beeld dus is fcc hack wel een oplossing helaas bezit ik ook geen mac en werk ook met een iphone.
HELP