Mavic Air fly more dji care/ 3,5 week oud!!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

robertollie

New Member
Lid geworden
3 aug 2018
Berichten
8
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
35
Locatie
Swalmen
bij deze verkoop ik mijn drone omdat ik de mavic pro heb gekocht.
drone is splinternieuw en heeft maar een paar keer gevlogen, geen ongelukken mee gehad! je kunt dit ook terug zien in de flight logs.
verder zit er alles bij wat bij de fly more combo hoort.
extra,
extended landings poten
lipo safe bag
freewell hardcase twv €130,-

Vraagprijs €950,-
 

Bijlagen

  • 1*KisJ6HA2aL-XE9wZ0UD8tA.jpeg
    1*KisJ6HA2aL-XE9wZ0UD8tA.jpeg
    362,2 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
Ik ben al erg blij met mijn Phantom 4, maar ik ben wel benieuwd waarom je van de Air naar de Pro gaat of ga je nu juist naar de Mavic 2 Pro?
 
Hoi Stickybit,

Het is meer gewoon dat het een hebbe dingetje is en ik nieuwe producten interessant vind. De air bevalt eigenlijk prima!


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Misschien maak je meer kans als je je even voorstelt... anders krijg je zo’n marktplaats idee...

Daarnaast vind ik het een beetje een gek verhaal moet ik eerlijk zeggen...
 
Misschien maak je meer kans als je je even voorstelt... anders krijg je zo’n marktplaats idee...

Daarnaast vind ik het een beetje een gek verhaal moet ik eerlijk zeggen...

Wat vind je een raar verhaal?
Ik heb de air gekocht omdat ik geen geduld had om te wachten op de lancering van de mavic 2 pro. Dacht ook dat die een stuk duurder zou zijn. Uiteindelijk spreken de specs en de prijs me toch wel aan waardoor ik de beslissing heb genomen de 2 pro te bestellen.
 
Ah, dat cijfer verklaart al weer een hoop: want waarom zou je een nieuwe Air kopen om vervolgens twee weken later een verouderd model Pro te kopen?

Maar aangezien je nu zegt dat je een Mavic Pro 2 gekocht (pre-order denk ik) hebt, ligt het anders...
 
Ah, dat cijfer verklaart al weer een hoop: want waarom zou je een nieuwe Air kopen om vervolgens twee weken later een verouderd model Pro te kopen?

Maar aangezien je nu zegt dat je een Mavic Pro 2 gekocht (pre-order denk ik) hebt, ligt het anders...

Fijn dat het nu duidelijk overkomt, bedankt voor de feedback!
Ik heb de mavic 2 pro rechtstreeks bij dji besteld en is al onderweg
 
  • Leuk
Waarderingen: Stickybit en DGA_NL