Mavic Air

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Pejebe

Member
Lid geworden
13 jul 2018
Berichten
35
Waarderingsscore
3
Punten
8
Leeftijd
68
Locatie
Belgie, Zandvoorde (Zonnebeke)
Kan iemand me helpen met een Nederlandse gebruikersaanwijzing voor de DJI Mavic Air? Ben zinnens er een aan te schaffen. Welke verdelers kun je mij aanraden in Nederlands. Graag hulp bij instellingen en hulp of uitleg over de verschillende vliegmodussen.
Met dank!!
 
Met een nederlandse handleiding kan ik je niet helpen, ik zou moeten zoeken of die wel bestaat. Ik heb onlangs een Mavic Air aangeschaft ( de Fly More combo) en deze besteld via bol.com. Qua prijs was dat prima als ik vergelijkingen maakte met andere partijen. Voor wat betreft de vliegmodussen, kijk eens naar de kleine tutorials van DJI zelf.
Part 1:
en de daarop volgende delen vind je dan vanzelf. Heel verhelderend. Succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pejebe
Met een nederlandse handleiding kan ik je niet helpen, ik zou moeten zoeken of die wel bestaat. Ik heb onlangs een Mavic Air aangeschaft ( de Fly More combo) en deze besteld via bol.com. Qua prijs was dat prima als ik vergelijkingen maakte met andere partijen. Voor wat betreft de vliegmodussen, kijk eens naar de kleine tutorials van DJI zelf.
Part 1:
en de daarop volgende delen vind je dan vanzelf. Heel verhelderend. Succes!
 
Beste Robbie,

Ik heb deze tutorials reeds bekeken. Interessant inderdaad. Maar ik heb wel een handleiding gevonden van de Mavic PRO in het Nederlands, in een of andere discussiegroep maar ik weet begod niet meer welke. Hier volgt de URL Mavic+Pro+User+Manual+V1.6_NL.pdf
Zoek eens via google. Moest het niet werken laat iets weten aub.
Mvg Patrick (Pejebe) uit België
 
De handleiding van de Mavic Air in het Nederlands en diverse andere talen is eindelijk verschenen in de DJI-store op het net!!