Mavic Mini & Filmora Editor een goede combinatie!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Gekol Drone Videos

Active Member
Lid geworden
6 jun 2020
Berichten
134
Waarderingsscore
147
Punten
43
Locatie
Friesland
Beste drone liefhebbers,

De DJI Mavic Mini is een naar mijn mening toch nog iets onderschatte drone. Vaak worden de beperkte(re) mogelijkheden en de windgevoeligheid benoemd. Voor de prijs is de kleine Mini naar mijn mening een zeer goede drone met meer mogelijkheden dan je zou denken.

Hierbij mijn meest recente video gemaakt met deze kleine drone en bewerkt met Filmora editor. Voor mij een perfecte combinatie.

Meer video´s die ik met de Mini en mijn andere drones heb gemaakt kun je vinden op mijn YT kanaal Gekol Drone Videos.

Geniet van het resultaat!

Mavic Mini & Filmora A Great Combination!
 
  • Leuk
Waarderingen: BONI-DRONI
Heel mooi resultaat, ik zelf heb gevlogen met windkracht 3 tot 4 in het opgenomen materiaal is dat niet merkbaar. de mini was ook nog goed bestuurbaar.
Ik vind het een heerlijk drone`tje met genoeg mogelijkheden voor mij.
 
Mijn complimenten erg mooi en de juiste muziek eronder top , die Filmora Editor is dat te vergelijken met Movavi ?
 
Filmora is in mijn ogen de meest complete tool voor de beginnende editor. Ik heb er met veel plezier gebruik van gemaakt.
Vooral de 'tutorials' van Daniel Batal zijn 'spot-on' zonder al teveel prietpraat legt hij duidelijk uit. Volgens mij betaal je tegenwoordig 60-70 euro. Prima prijs.

 
  • Leuk
Waarderingen: Barny