Mavic Mini - Forest Flying!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Gekol Drone Videos

Active Member
Lid geworden
6 jun 2020
Berichten
134
Waarderingsscore
147
Punten
43
Locatie
Friesland
Beste dronevrienden,

Met de Mavic Mini kan je prachtige beelden maken dat wisten we al. Maar recentelijk wilde ik eens iets anders filmen en nam mijn Mini mee naar het bos. Vanuit een heel ander perspectief heb ik mijn meest recente dronevideo gemaakt. Als je goed oplet dan kun je in het bos prachtige opnames maken met de Mini. Denk om de kleine takjes! Door niet zozeer naar het scherm te kijken maar veel meer naar de drone zelf kun je met de Mini zonder obstakeldetectie toch tussen de bomen, takjes en bladeren doorvliegen.

Ik vond het erg leuk om te doen (weer eens wat anders) en wil het resultaat graag met jullie delen. Als je mijn YT kanaal wil steunen geef dan even een like en als je dit wil: abonneer als je nog geen abonnee bent.

Hier de link naar de video.


Mavic Mini - Forest Flying!

Geniet ervan, groet Geert (Gekol Drone Videos).
 
Leuk en mooi ....
Heb je hem ook gewoon in de hand gehouden en zo gefilmd.
Met die combinatie krijg je echt een leuk effect.

Verzonden met mijn CPH1907 en de Dronepilots.nl app
 
Dit geeft inderdaad een erg tof effect! Zo zie je maar weer dat een drone niet uitsluitend geschikt is voor beelden op grote hoogte.

Heb je met filters gewerkt? Veel van de shots zijn wel wat onderbelicht. Ander ND filtertje erop of je sluitertijd aanpassen zou ik zeggen.
 
Gaaf! Zulke dingen doe ik ook, vlak boven water of een akker vliegen en dan op volle snelheid. Een beetje risico (voor de drone dan) hoort er bij.
 
Hier hou ik van, mooie rustige bewegingen. Beste spannend ook tussen\langs takken en bladeren.
Jammer van de wisselende belichting, maar de komende keer komt ook dat vast in orde.