Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vlieg zelf met de advanced, en krijg de melding bij 500 meter dat de maximale hoogte gehaald is.
Maar dat zou beteken als je op vakantie bent en op een berg zit dat je dan niet kan opstijgen, of zie ik dat verkeerd?
Bij het opstarten meten ze de grond als nulpunt. Dus als je op een berg staat op bv 1500 mtr hoogte is het nog steeds 0 mtr bij opstarten. Anders zou je nooit in de bergen kunnen vliegen en zou je in een ravijn weer veel hoger kunnen...
Falco heeft het inderdaad perfect verwoord. Wat dat betreft is het vliegen in de bergen geen probleem.
Waar je wél rekening mee dient te houden is de ijlere lucht op dergelijke hoogtes. De propellers en motoren zullen meer energie moeten gebruiken om dezelfde hoeveelheid 'lift' te behouden (desalniettemin zouden zowel de P3 als P4 advanced moeten werken tot 6.000m boven zeeniveau). Idem geldt voor de temperatuur die doorgaans afneemt met een toename in hoogte; lage temperaturen maken doorgaans dat LiPo accu's minder efficiënt werken en sneller leeg raken. Sta er dus niet gek van op te kijken als je maximale vliegtijden per accu anders zijn dan je gewend bent als je boven de NLe polders vliegt. Houd daar dus rekening mee en keer op tijd terug .