Meenemen drone buitenland

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Richard F

New Member
Lid geworden
9 feb 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
49
Locatie
Zeeuws Vlaanderen
Goedemiddag iedereen,

Ik ben Richard, ik heb een DJI Phantom 3 en een inspire 2 en neem deze drones regelmatig mee naar het buitenland.

Ik ben benieuwd hoe andere hun accu’s meenemen in het vliegtuig, de drone is voor mij een aanvulling op mijn regulier videowerk.
Dus als ik het vliegtuig instap heb ik al een grote video camera met accu en laptoptas als handbagage en de drone zit in een flight case in het ruim.

Nu merk ik steeds vaker dat er steeds vaker naar het maximum aantal accu’s gekeken wordt en dat het reizen met deze apparatuur bijna een grote uitdaging begint te worden dan de verschillende regelgevingen omtrent het mogen vliegen uit je hoofd te leren.

Groeten Richard


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Ik ben benieuwd hoe andere hun accu’s meenemen in het vliegtuig
Welkom Richard

Er is al het een ander geplaatst over het vervoeren van accu's in een vliegtuig. Als je de zoekfunctie gebruikt op de termen 'vliegtuig' en 'buitenland' vind je de posts wel terug.
 
Dank voor je antwoord, heb wat oudere post gevonden, maar meeste gaan over een paar accu’s, als ik moet reizen dan heb ik voor de camera apparatuur en drone al z’n 14 accu’s die ik dan in mijn handbagage zou moeten meenemen. Dat is ook geen optie.
Zoek dus naar een naar een alternatief


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Ik zou de maatschappij waar je mee gaat vliegen (telefonisch) benaderen. Zij kunnen je het beste antwoord geven.