Mijn eerste Drone video

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Rifbaars

New Member
Lid geworden
14 mrt 2020
Berichten
13
Waarderingsscore
5
Punten
3
Leeftijd
60
Locatie
Oostzaan

Mijn eerste video probeersel van de Zaanse Schans, afgelopen woensdag gefilmd. Bijzonder om te ervaren dat er vanwege Corona totaal geen bezoekers zijn. Gevlogen met de DJI Mavic Air en gebruik gemaakt van een Polar ND8 filter. Samengesteld en nabewerkt in Corel Videostudio 2020 (althans getracht...).
Feedback is van harte welkom.
 
Lekker muziekje.
Al eens gekeken naar 'color grading' in Corel?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rifbaars
Leuke video, misschien wat minder fancy overgangen gebruiken, dat maakt het een beetje rommelig. Aan het eind is het wel leuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rifbaars
Mooi begin! de overgangen zijn natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak -ook ik schrok me rot ;) -
en waarom niet in 4K ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rifbaars
Ik snap wat je bedoelt met de overgangen. Mometeel bekijk ik veel Drone video's om te zien hoe anderen dit doen. Het programma wat ik gebruik heeft zoveel mogelijkheden. Blijven oefenen dus .
Mooi begin! de overgangen zijn natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak -ook ik schrok me rot ;) -
en waarom niet in 4K ?

Verzonden met mijn SM-G960F en de Dronepilots.nl app
 
Goed gedaan jongen, leuk dat je bezig bent geweest.
Leuke beelden hoor.
ps

Hoe kom ik aan dat programa Corel videostudio. ?
Ik hoor het wel van je.

Gr Jim.
 
Hoi Jim,

Dank je wel voor je reactie Jim. Het programma kun je vinden met de volgende link:
VideoStudio 2020 | Fast & Fun Video Editing

Het programma heb ik per vandaag beëindigd. Ik zat nog in mijn 30 dagen geld terug periode. Ik ben overgestapt op Adobe Premiere Pro, wat goed past bij mijn Lightroom en Photoshop CC abonnement.

Groetjes Richard



Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt: