Mini 2 ND filters

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Erwin Bolink

Member
Lid geworden
29 apr 2021
Berichten
96
Waarderingsscore
76
Punten
18
Leeftijd
48
Locatie
nederland
Ik heb er sinds kort een mini 2 bij en ben nu op zoek naar een goede set ND filters.
Ik heb zelf alleen ervaring met polarpro wie weet nog andere goede filters?

Verzonden met mijn CPH2025 en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb een setje van 4 nd/uv Sunnylife filters op Ali gescoord voor nog geen 3 tientjes. Op een Drone Facebook groep werd dit merk aanbevolen, dus heb ik de gok genomen.

Ik ben nog wel te veel amateur dat ik niet zelf kan bepalen of het kwalitatief goede filters zijn. Ik zie er tenminste niets geks aan.
 
als iemand nog tips heeft als antwoord op de vraag van de originele poster, dan hoor ik het ook graag. Ben ook aan het overwegen om een setje aan te schaffen.
 
Heb pas een set van PGYTECH aangeschaft (ND/PL 8-16-32-64), maar nog geen tijd gehad om het te proberen.
Zal kijken of ik deze week een paar foto’s met alle filters kan maken en hier plaatsen.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Heb pas een set van PGYTECH aangeschaft (ND/PL 8-16-32-64), maar nog geen tijd gehad om het te proberen.
Zal kijken of ik deze week een paar foto’s met alle filters kan maken en hier plaatsen.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
Vandaag wat foto's gemaakt. Helaas bewolkt (mager zonnetje tijdens de foto met 32 filter), maar geeft hoop ik wel een beeld.
Foto's genomen met Mavic2 Zoom van circa 40 meter hoog.
Heb de foto's wel moeten comprimeren om op het forum te krijgen.
 

Bijlagen

  • 1 - Standaard Lens.jpg
    1 - Standaard Lens.jpg
    134,9 KB · Weergaven: 44
  • 2 - ND-PL8 filter.jpg
    2 - ND-PL8 filter.jpg
    137,3 KB · Weergaven: 47
  • 3 - ND-PL16 filter.jpg
    3 - ND-PL16 filter.jpg
    130,5 KB · Weergaven: 43
  • 4 - ND-PL32 filter.jpg
    4 - ND-PL32 filter.jpg
    140,2 KB · Weergaven: 44
  • 5 - ND-PL64 filter.jpg