Mini 3 pro active track

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

duodroner

Member
Lid geworden
17 dec 2020
Berichten
31
Waarderingsscore
15
Punten
8
Leeftijd
66
Locatie
Rotterdam
Hallo allen,

ik ben aan de slag gegaan met mijn nieuwe Mini 3 pro. De active track valt me wat tegen. Of liever gezegd de herkenning van het te volgen object. Op Youtube zie ik video's die b.v. boten of auto's volgen van grotere hoogte en afstand. Maar ik krijg al heel snel de melding "subject to far" of ik kan helemaal geen kadertje om het object trekken.
Als het wel lukt, dan moet ik eerst kiezen voor "trace" en GO en dan pas switchen naar "parallel". Als ik gelijk kies voor "parallel" en GO, dan springt de app direct terug naar POI. Doe ik iets verkeerd ? Het ziet er zo simpel uit op Youtube.

Groet, Dirk
 
Hallo Dirk,

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. De truc is volgens mij dat je met de drone eerst van dichtbij het object selecteert. Daarna ku je de drone verder weg vliegen en blijft de link bestaan. Bij mij werkte het op die manier beter. Volgens mij kun je ook de zoom gebruiken voor de eerste selectie.

Groeten, Gert
 
  • Leuk
Waarderingen: Hannibal_
Dank Gert voor je tips. Ik heb inderdaad ontdekt dat het een beetje experimenteren is en zorgen dat je er handigheid in krijgt.

Groet, Dirk