Mavic Mini Mini lost signal

Als je een kruisje ziet staan naast een melding en je drukt daar op is de kans heel groot dat de melding wordt gewist, hoogst waarschijnlijk ben je deze data kwijt, een les dus.

Dat is wel vreemd want de rest kan je ook niet wissen. Nu heb ik een probleem want DJI wil mij helpen en wil mijn vlucht analyses gaan inzien. Inderdaad weer een les.. misschien wel een prijzige les

Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Dat is wel vreemd want de rest kan je ook niet wissen. Nu heb ik een probleem want DJI wil mij helpen en wil mijn vlucht analyses gaan inzien. Inderdaad weer een les.. misschien wel een prijzige les

Suc6 zou ik zeggen met de hulp van DJI. Ik vertrek NOOIT zonder dat ik de melding hoor dat " RTH is updated" desnoods start ik opnieuw, als dat in uw geval niet is gebeurd kan hij bij "signal lost"is teruggekeerd is naar de vorige startplaats, ook probeer ik de drone zoveel mogelijk in het oog te houden alhoewel dat met de mini moeilijk is wegens het formaat en de kleur.

Suc6 zou ik zeggen met de hulp van DJI. Ik vertrek NOOIT zonder dat ik de melding hoor dat " RTH is updated" desnoods start ik opnieuw, als dat in uw geval niet is gebeurd kan hij bij "signal lost"is teruggekeerd is naar de vorige startplaats, ook probeer ik de drone zoveel mogelijk in het oog te houden alhoewel dat met de mini moeilijk is wegens het formaat en de kleur.

Volgens mij wel maar in ieder geval bedankt voor de tip ik ga bij de volgende precies het zelfde als jij doen in ieder geval !

Hi Kev, goed dat je gestart bent.
Ik vlieg sinds 2019. In juni 2020 de mavic mini gekocht. Heb de cursus a1/3 gedaan. Ben zeer tevreden met de mavic mini en heb zeer veel gelezen over drones en doe dat nog steeds. Als ik je een paar tips mag geven graag hetvolgende:
De mini heeft geen objectendetectie dus je moet zelf goed opletten.
Vermijd vliegen over wijken en veel bebouwing ivm de toename van interferentie (storing in de frequentie).
Verlies je het signaal laat dan de besturing even los. Probeer de mini recht achteruit te vliegen en indien mogelijk een paar meter dalen. Je zal merken dat het signaal weer hersteld.
Hersteld de verbinding nog niet dan kan je de RTH gebruiken. De RTH kan je ook stoppen als je weer controle over de besturing hebt.
Probeer je drone te vinden met Find My Drone welke te vinden is in de app.
Succes Leo (Steenbergen)