mischien een keer leuk dat de vrouwen zich melden die aanwezig zijn op dit forum.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wat voor drone pilot bent u/jij?

  • man

    Stemmen: 7 70,0%
  • vrouw

    Stemmen: 2 20,0%
  • jongere

    Stemmen: 1 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

Chris P. Chicken

New Member
Lid geworden
9 apr 2021
Berichten
29
Waarderingsscore
10
Punten
3
Leeftijd
17
Locatie
Rondreizende dronograaf
Website
www.bijbelseoverdenkingen.nl
ik zag laatst het onderwerp Dronewereld: men's only? en vroeg mij af hoe veel vrouwen er aanwezig zijn op dit forum.
dus beantwoord naar harte lust deze opiniepeiling.
dus vandaar de vraag man vrouw en natuurlijk ook jongere(dat ben ik zelf ook...)
 
Wat vul ik - met mijn 44 lentes - nou in? Vrouw of jongere?

(Waarschijnlijk wordt dit een gevalletje 'als je het antwoord niet wilt horen, moet je de vraag niet stellen'.... :cool:)
 
ik zag laatst het onderwerp Dronewereld: men's only? en vroeg mij af hoe veel vrouwen er aanwezig zijn op dit forum.
dus beantwoord naar harte lust deze opiniepeiling.
dus vandaar de vraag man vrouw en natuurlijk ook jongere(dat ben ik zelf ook...)

Ik zie op t profiel dat jij 14 jaar bent.
Wat weet jij van vrouwen?
Gaat t niet bij jou nog om meisjes?
In iedergeval van het vliegen met drones snap je nog niets van als je alle regels overtreed en 500 meter hoog vliegt


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr en JH54
Ik zie op t profiel dat jij 14 jaar bent.
Wat weet jij van vrouwen?
Gaat t niet bij jou nog om meisjes?
In iedergeval van het vliegen met drones snap je nog niets van als je alle regels overtreed en 500 meter hoog vliegt


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
je bent een poep hooft ik ben aan het afmelden!!! mij zie je noooit meer terug op dit forum!!!!
 
  • Grrr
  • Verdrietig
Waarderingen: SnitserNL en JH54
Jeez, lekker niveautje dit. Wordt er ook gemodereerd op dit forum?
Ja, er wordt gemodereerd op dit forum. Zie b.v. deze thread.
 
Ja, er wordt gemodereerd op dit forum. Zie b.v. deze thread.
Mooi om te horen. Het lijkt me prima als er gemodereerd wordt wanneer mensen hulp bij illegale dingen willen. Maar het lijkt me ook een goed idee dat er gemodereerd wordt als mensen (van 54, wow!) andere bezoekers (van 14) gaan lopen afzeiken.
 
Och, laat ze zijn/haar gang gang en ze druipen na de nodige tegenreacties vanzelf af.
Ik ben persoonlijk niet zo van overmodereren om de zaak spik en span te houden. Ga je dan alles blokkeren wat maar enigszins niet volgens de regels is?
Op een Auto Forum prompt een lid zijn thread afkappen omdat die heeft gezegd wel eens 150km/uur te hebben gereden op een snelweg?

Je moet nooit Roomser dan de Paus willen zijn.
Aan de regels houden is mensen hun indiviuduele verantwoordelijkheid.
Als Mod kun je hoogstens een opmerking plaatsen dat dir soort gedrag niet wenselijk is.

Volgens mij staan er op dit Forum ook wat posts over gehackte DJI firmwares en die moeten er dan ook prompt vanaf als je als Mod consistent wilt zijn.

En elk 14 jarige mag mij (55) jaar afzeiken maar verwacht dan wel een ferme synische/sarcastische verbale tik terug.

Op een ander (niet Drone gerelateerd) Forum zouden er nu de zakken popcorn en chips nu op tafel komen ;)
Dingen niet zo zwaar oppakken. Er is al genoeg veel meer serieuze ellende in de wereld.

1621180636975.png
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: kwabratseur
Jeez, lekker niveautje dit. Wordt er ook gemodereerd op dit forum?
Mooi man! Gisteren om 12:00 nog op het forum gekeken (zoals bijna dagelijks). Nu, de eerstvolgende keer, zie ik een moderator melding die me naar dit topic leidt. Al 10 reacties sinds de ophef makende reactie...
Ook een moderator is een mens met een leven naast het forum ...
 
  • Leuk
Waarderingen: GuusS en peSHIr
Status
Niet open voor verdere reacties.