Misschien leuk om foto's video's van de de droogte te delen?

  • Onderwerp starter Dennis Mengerink
  • Startdatum
Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
D

Dennis Mengerink

Guest
Bij deze een screenshot van een filmpje waarvan ik hoopte dat er een bliksem tussen zat, dus niet, heb ik weer. Locatie Hengelo met uitzicht op Enschede. Wij willen water!enschede onweer verkleind.jpg
 
Wat een gave lucht zeg, mooie foto Dennis!
Een 'beetje' regen zouden we inderdaad wel goed kunnen gebruiken...
 
IMG_1932.JPG
OK, niet met een drone gemaakt, maar wel vanaf hoogte (700ft, circuithoogte vliegveld Hilversum).

De landingsbanen van vliegveld Hilversum zijn door de droogte al bijna niet meer te herkennen, maar de slotenstructuur van voordat het een vliegveld werd des te beter


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie
 
  • Leuk
Waarderingen: PHTB
Zo, dat ziet er ook niet fris uit. Sloten zijn echt maai zichtbaar! De natuur krijgt een hele grote tegenslag, duurt nog wel even. Ik heb door de droogte een oude landweg ontdekt met de drone in een weiland naast de deur. Via oude kaarten opgezocht en het weggetje is van vóór het jaar 1853. Je heb er niets aan maar dit soort dingen is wel leuk om uit te zoeken. Komende weken zullen er wel meer verassingen naar boven komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr
Mooie foto's! Nu dezelfde maken over 2 weken en dan het verschil bekijken. Het gaat wel heel hard nu, lijkt wel herfst.
Groeten, Dennis.
 
Rondom twente één van de droogste plekken, dat verdiend een beloning...water en verkoeling.

Schermafbeelding 2018-07-25 om 20.18.51.png
 
Paar extra accu's aan de drone gehangen, is wel leuk geworden. P.S. De foto's en datums zijn echt.


droogte europa.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hè Dennis , jij houdt van Twente , dat is te merken. Niks mis mee !!!!


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Tja, zo heeft iedereen zijn 'achtertuin'. En ja, gelukkig ben ik best wel blij dat ik in het Oosten woon, enkele minuutjes fietsen en je ziet geen kip meer.
Dat is toch heerlijk.
 
Reddingsactie van HengelsportSportVereniging Ons Genoegen. Veel vissterfte door zuurstoftekort.
De nog levende vissen zijn inmiddels overgeplaatst naar een andere vijver.
Dit mooie filmpje deze week gemaakt. Allemaal vrijwillegerswerk!!!

 
Zal ik nog eens goed kijken.
Grappig om te zien hoe de eendjes het (hazen) eendenpad kiezen.