Modificatie Jaf hexacopter

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

gijs1

Active Member
Lid geworden
4 mei 2017
Berichten
270
Waarderingsscore
30
Punten
28
Leeftijd
58
Locatie
harderwijk
Van het weekend begonnen om een Jaf drone om te bouwen. De Jaf drone is van oorsprong een hexacopter plus copter. Met vaste armen 80cm wielbasis erg onhandig om op te bergen. De copter is 11.1 v en heeft 900 kv motoren. Vliegtijd ook niet lang. Hoe de Jaf voor de modificatie er uit zag zie foto

Bekijk bijlage 379

Modificatie, frame is omgebouwd van plus naar x. De motoren zijn vervangen voor 5010 360 kv motoren systeem is omgebouwd van 11.1 v naar 22.2v

De esc's heb ik vervangen voor readytosky 40a esc's

De armen zijn opklapbaar gemaakt met z22 cnc aluminium opvouw mechanisme .

Als flight controller is er een pixhawk opgebouwd inclusief 3D radio en osd en stap down module voor video gebeuren de 22.2 volt terug te brengen naar 12v tevens is ook direct te zien de voltage wat er nog in de accu ziit, en een relay module voor de camera trigger.

De modificatie is bijna klaar hier enkele foto's van het resultaat morgen gaan we hem programmeren, en denk van het weekend een test vlucht.
Bekijk bijlage 380Bekijk bijlage 381Bekijk bijlage 382Bekijk bijlage 383Bekijk bijlage 384Bekijk bijlage 385Bekijk bijlage 386Bekijk bijlage 387





Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Even een update van de update landingstel vervangen want deze is van glasvezel en kan niks hebben dit landingstel kan intrekken. En toch ook de motoren van 360kv voor 320kv vervangen, merk gartt .esc ook veranderd dit om dat ik vermoed dat de andere esc het niet volhouden. Zit nu relytosky 40 a in .


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Ik gebruik deze video camera heel licht van gewicht heb er ook een canon powerschot voor. Maar dit werk prima je moet alleen je band waar je mee vast zet even tussen scherm en camera zetten anders schakelt toestel zich zelf uit werkt prima . Dan is et even druk zetten op deur scherm en gaat hij uit wanneer jij wilt



Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Bij deze even een kleine update modificatie jaf hexacopter. Vliegen er mee gaat uitstekend. Vliegtijd gegarandeerd 25 minuten .nu wedrro. Weer dingen verandert nieuwe proef vlucht moet uitkomst brengen hoe lang toestel nu in de lucht blijft. Veranderingen lichtere camera. Toestel afwerking glader gemaakt zo dat hij minder werstand heeft. Alles er afgehaald wat het toestel missen kon, en dan toch nog ean geheel functionerend toestel over te houden wat functie's betreft.



Verzonden met mijn SM-G955F en de Dronepilots.nl app