Mooie drone locaties.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Soms is het leuk om even over de landsgrens te gaan.

Ging om foto’s te maken maar de mavic zit standaard in de foto tas. Ja dan moet je wel even.

Dit is een locatie wat nog steeds op mijn "to visit" lijstje staat. Echt geweldig opgenomen. Dat eerste stuk in het video is dat ook bij de hangbrug in de buurt of is dat ergens anders ?
 
Laatst bewerkt:
Dit is een locatie wat nog steeds op mijn "to visit" lijstje staat. Echt geweldig opgenomen. Dat eerste stuk in het video is dat ook bij de hangbrug in de buurt of is dat ergens anders ?

Das bij de Moezel is een kilometer of 30 verder.



Owner Dutch-Droneflights.nl
Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hey Klaas,

Mooie beelden en montage.
Kun je me wat vertellen hoe je het zo "vloeiend" krijgt?
Wat voor instellingen gebruik je?
Pas je iets specials toe tijdens het editen?

In deze zelfde rubriek heb ik een post geplaatst met een filmpje van mij. Kun je daar ook misschien wat opbouwende kritiek op geven?
 
Thx,

Wat bedoel je met vloeiend ? Als het gaat om camera beweging , ik heb de sensitiviteit van de controls op 0,20 gezet en verder zo min mogelijk bewegingen maken. Bij het pannen ook zo rustig mogelijk houden. Snelle draaiende beelden geven onrust in je beeld.
Verder geen speciale instellingen.

In de edit vertraag ik soms de beelden, maar dat hangt ook af wat je laat zien.
Zal je filmpje eens opzoeken.



Owner Dutch-Droneflights.nl
Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hopelijk volgend jaar ook ff filmen en foto's maken. Durfde vorig jaar met mijn yuneec dat niet aan.
Mooie camping locatie in de buurt is Zum Fuerberg vlakbij Ediger Eller ligt aan de moezel.