Motors

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

hardeman

Active Member
Lid geworden
28 okt 2017
Berichten
499
Waarderingsscore
102
Punten
43
Leeftijd
20
Locatie
nederland
Beste mensen ik heb jullie hulp nodig

Ik heb al een hele poos een Mavic pro maar met een inspectie kwam ik erachter dat de koperdraad wikkels in de motoren waren opgeschoven

Alvast bedankt

Groeten albert

Verzonden met mijn FIG-LX1 en de Dronepilots.nl app
 
Ik kan je helaas niet direct van advies voorzien. Maar ik ben wel benieuwd of je er iets van merkt. Een wikkel ziet er netjes uit omdat deze machinaal wordt gewikkeld, maar theoretisch is een slordige wikkel ook een wikkel en zou je er niets van hoeven merken.
 
Neem eens kontakt op met ene Hans uit Ede, te vinden op MP bij reparaties Mavic etc.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik kan je helaas niet direct van advies voorzien. Maar ik ben wel benieuwd of je er iets van merkt. Een wikkel ziet er netjes uit omdat deze machinaal wordt gewikkeld, maar theoretisch is een slordige wikkel ook een wikkel en zou je er niets van hoeven merken.
Naar mijn mening hoor ik een iets ander geluid maar dat kan ook in de prop zitten

Verzonden met mijn FIG-LX1 en de Dronepilots.nl app
 
Naar mijn mening hoor ik een iets ander geluid maar dat kan ook in de prop zitten

Verzonden met mijn FIG-LX1 en de Dronepilots.nl app

Motoren even zonder prop laten draaien. Dat motoren niet netjes gewikkeld zijn maar de kleur goed van de wikkelingen is niks mis mee. Is de lak op de wikkeling ernstig verkleurt is er wat mis . Je kan ook de weerstand meten op de motoren zijn ze alle bijna gelijk hoef je je niet druk te maken .groetjes Gijs


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app