MP 4 afspelen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

AppieH

New Member
Lid geworden
1 dec 2021
Berichten
26
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
75
Locatie
Tilburg
Ik heb een DJI Air 2S

In het begin kon ik de filmpjes die ik met mijn drone gemaakt had goed op mijn PC afspelen. Maar dat lukt met de laatste filmpjes ineens niet meer.

Ik heb de KL Codec geïnstalleerd en ik speel de filmpjes af met de VLC Media Player, maar dan krijg ik een heel slecht beeld van de film.

Het valt mij op dat de filmpjes die ik in het begin dat ik mijn drone had beter afspelen als de laatste

Komt u dit bekent voor en wat is de oplossing?

Vriendelijk dank Fons Leenhouwers
 
Kun je de oude filmpjes nog wel afspelen zonder problemen? Of heb je daar nu ook een probleem mee?

Toevallig de video instellingen veranderd van de drone? Bv de codec veranderd? Van 264 naar 265? (Oude pc’s vinden dat niet leuk)


DJI Mavic 2 pro/ DJI FPV
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: AppieH
Coding Format staat op H.264, is dat goed?
 
en ik speel de filmpjes af met de VLC Media Player, maar dan krijg ik een heel slecht beeld van de film
Ik kan je melden dat VLC hier bij mij ook niet goed [meer] werkt. Mijn PC is zeer krachtig. Speel ik in de standaard mediaplayer van windows loopt het allemaal perfect.
 
  • Leuk
Waarderingen: AppieH
Ik kan je melden dat VLC hier bij mij ook niet goed [meer] werkt. Mijn PC is zeer krachtig. Speel ik in de standaard mediaplayer van windows loopt het allemaal perfect.
Dat is vreemd, VLC is toch niet de eerste de beste player. Welke versie heb je? Ik momenteel 3.0.16, zonder problemen. Misschien kun je een oudere versie proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: AppieH
Dat is vreemd, VLC is toch niet de eerste de beste player. Welke versie heb je? Ik momenteel 3.0.16, zonder problemen. Misschien kun je een oudere versie proberen.
Ja ik heb ook de 3.0.16. Deze video player wordt ook door DJI aangeraden.
 
Ik speel alle video’s gewoon af in de speler van Windows, werkt prima..
Als ik dat doe krijg ik een hoop tekst in mijn film, ik weet niet hoe ik die tekst weg krijg