Phantom 3 Std/4K na crashje geen camera / weak image transmission signal

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

antonio

New Member
Lid geworden
2 feb 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
48
Locatie
Argentinie
P3S van tafel gevallen op zijn wieken (eentje beetje stuk) en daarna dus bovenstaande punten.

1) mijn camera doet het niet meer op mijn telefoon (Samsung S5)
2) melding "weak image transmission signal" terwijl ik de vluchten daarvoor nergens last van had.
3) ik ben een enorme "noob" met drones...zo'n 30 minuten vliegtijd pas.

wie heeft vergelijkbare ervaringen?

groet,
Antonio
 
Ja ik heb daar ervaring mee. Bij mij is er ook wel eens wat van de tafel gevallen. Toen was de boel ook kapot. ;)
 
eerst even een imu calibratie toepassen het beste een koude kalibratie en dan direct daarna een auto gimbal kalibratie toe passen .
een koude kalibratie is beter dan eerst de imu op te laten warmen . nooit op kamer temperatuur doen dat ivm je in het veld dan ook moet wachten dat de imu even warm moet worden als de temp die je thuis had uitgevoerd . dus als je het heb gedaan bij 20 graden heb je kans dat je buiten een minuut of langer moet wachten tot je kan vliegen .hoop dat het zo duidelijk is

hoop dat je er wat aan heb groetjes david
 
ha Drdave, ga ik proberen als ik ook de bestelde vervangingsonderdelen binnen heb. Alvast dank! antonio
 
eerst even een imu calibratie toepassen het beste een koude kalibratie en dan direct daarna een auto gimbal kalibratie toe passen .
een koude kalibratie is beter dan eerst de imu op te laten warmen . nooit op kamer temperatuur doen dat ivm je in het veld dan ook moet wachten dat de imu even warm moet worden als de temp die je thuis had uitgevoerd . dus als je het heb gedaan bij 20 graden heb je kans dat je buiten een minuut of langer moet wachten tot je kan vliegen .hoop dat het zo duidelijk is

hoop dat je er wat aan heb groetjes david

Waar kan je IMU kalibratie vinden?

Marcel
 
wij doen het bij een graad of 10 zodat hij er niet zolang over doet om de imu te verwarmen.
cold imu calibration .