Naamplaatje voor Drone en controler

Discussie in 'Winkelervaringen' gestart door PHTB, 20 jun 2018.

1. PHTB

PHTB Active Member

Lid geworden:
    29 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    199
    Heb recent stickers laten maken bij OveralReclame uit Nijverdal. Je kan ze in alle kleuren, maten en tekst laten maken.
    Snelle levering en prima gedaan !
    Kan ik iedereen aanraden om te doen, maar let wel, het zijn geen brandplaatjes .
    Maar voor hobby piloten als idenficatie op de drone en controler wel geschikt.

#1 PHTB, 20 jun 2018
    Laatst bewerkt: 20 jun 2018
  2. Broertje

Broertje Member

Lid geworden:
    20 jun 2018
    Leuk Bevonden:
    24
    Zo te zien heb jij de Mavic Pro. Kun je een plaatje plaatsen misschien hoe ze geworden zijn ?
    Ik ga binnenkort naar Duitsland en zou graag deze erop hebben.
    Heb jij bepaalde maten aangegeven ? Misschien kan ik deze dan ook gebruiken voor mijn Pro Platimum nl.
    Alvast dank, groet Danny

3. PHTB

PHTB Active Member

Lid geworden:
    29 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    199
  4. PHTB

PHTB Active Member

Lid geworden:
    29 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    199
    Hoi Danny, hierbij een foto hoe het geworden is, ik heb mijn 06 nummer afgeschermd wegens privacy . De sticker is 2 cm hoog en 4,5 cm breed.
    Omdat ik eigenlijk de meeste tijd alleen maar in Frankrijk vlieg, heb ik ook het landennummer erop gezet.
    Je kunt ze in alle maten en kleuren laten maken. Ik zal Hugo vragen kontakt met je op te nemen.
    Groet Tom

Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

5. Broertje

Broertje Member

Lid geworden:
    20 jun 2018
    Leuk Bevonden:
    24
    Hoi Tom, heel erg bedankt voor je snelle bericht. Ik dacht eigenlijk dat het kleine stickertjes zouden zijn op de armen van de Drone.
    Bedankt alvast voor je moeite

Groet Danny

Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

6. Naamborden.nl

Naamborden.nl New Member

Lid geworden:
    Gisteren
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemorgen allemaal, Wij zijn een bedrijf dat de laatste tijd veel vraag krijgt naar kenteken plaatjes / brandplaatjes voor op Drone's, ik zou dit artikel standaard op de site kunnen zetten. De meeste vraag was naar aluminium en rvs. waar moet zo'n plaatje aan voldoen? formaat ?

7. Dennis Mengerink

Dennis Mengerink Active Member

Lid geworden:
    3 feb 2018
    Leuk Bevonden:
    95
    Commercieel iets vragen lijkt mij hier niet gepast.

8. Naamborden.nl

Naamborden.nl New Member

Lid geworden:
    Gisteren
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Dennis, het was wel gepast bedoelt. We moeten nu elke keer "maatwerk"leveren en dat kost tijd. Ik wilde het voor jullie standaardiseren. Geen behoefte? = Geen probleem. Veel plezier met je leuke hobby.

9. wdejager

wdejager Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    4 jul 2016
    Leuk Bevonden:
    343
    Ik zie dit als admin vooralsnog niet als commercieel bericht. Op zich goed dat jullie je dienstverlening willen afstemmen op de wensen van (professionele) dronevliegers. Nu is de tendens dat drones steeds kleiner worden, maar er moet toch soms flink wat info op zo'n brandplaatje. Denk aan PH-nummer, naam, adres, telefoonnummer. En dat liefst op een klein plaatje, dat ergens geplakt kan worden op een dusdanige manier dat het niet over sensoren heen gaat of anders in de weg zit. Ik heb zo even geen afmetingen bij de hand, hebben jullie niet toevallig een Mavic Pro liggen of kennen jullie niet iemand met zo'n toestel? Aan de onderkant zit een klein vlakje waar zo'n plaatje zou passen. Maar het handigst is om dat zelf even te bekijken.

Deel Deze Pagina