Phantom 3 Pro/Adv Namaak accu

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

HansT

New Member
Lid geworden
11 jul 2018
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
69
Locatie
Hengelo
Is er ervaring met namaak accu's voor de Phantom 3 advanced. Ik las dat de accu van 123accu's qua pasvorm niet helemaal goed is. Is er een betaalbare namaak accu die goed werkt en betrouwbaar is? Of kan je beter een (vreselijk dure) originele kopen. Ik ben benieuwd naar jullie mening ;-) alvast bedankt!
 
Niet kopen die dingen. Vaak doen ze het wel aardig maar met een update geven ze ook vaak problemen (bij update's ect)
Beter dan originele tweedehands accu kopen die nog goed is.
 
Dank je Peter, ik heb nog totaal geen ervaring op drone gebied maar ben inderdaad een beetje huiverig voor namaak accu's, bespaar je 50 euro en communiceert bijvoorbeeld de zaak niet meer met elkaar ofzo, dag drone....dan ben je veel meer geld kwijt, dank je voor jouw reactie!
 
Tsja, zelf heb ik de gok genomen om eens bij Ali-express te shoppen.
Daar lagen de originele DJI accus Mavic pro voor € 62,50 (normaal tegen de € 90,00 hier) en heb er twee besteld.
Je kan pech hebben dat de douane even bij je komt voor invoerrechten, maar in mijn geval ging het goed.
Dus ik heb 2 accu's, originele DJI in doos voor bijna € 130.

Kijk eens hier, een originele voor bijna € 60,00. Zelfs incl invoerrechten nog stukken goedkoper dan ergens in Nl.:

DJI Phantom 3 Professional Advance Standard Version 4500mAh 15.2V 4S Intelligent Battery For FPV Racing RC Camera Drone With Bag-in Drone Batterys from Consumer Electronics on Aliexpress.com | Alibaba Group
 
  • Leuk
Waarderingen: HansT
De vraag is natuurlijk: zijn ze gelijkwaardig? of valt het tegen.
 
een fake of kloon zou ik nooit nemen.
die van m'n link is origineel DJI, dus bij problemen kun je aankloppen bij DJI.
 
Ach het blijft gokken, ook met de originele van Dji. Weleens een error bij de originele gehad, maar nog nooit bij de 2 die ik gekocht heb op Wish (China, niet origineel). Ik heb echter een phantom 3 standard, dus niet zo duur, en dan zijn accu's van 150 euro bezopen. Je kunt op de Engelse blog van Dji veel over dit onderwerp lezen, helaas komen ze er daar ook niet uit.