ND filters voor DJI mini 2

CostaVisuals

New Member
Lid geworden
9 nov 2020
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
21
Kunnen er ND filters op de DJI mini 2? Ik wil de drone gaan kopen maar na contact te hebben genomen met DJI werd verteld dat er geen ND filters worden verkocht en dat het niet word ondersteund voor de drone.
Zijn er hier goede aftermarket lenzen voor?

Laatst bewerkt:

Appie Moes

Member
Lid geworden
6 mei 2017
Waarderingsscore
18
Punten
8
Wat een onzin, bij Aliexpress kun je alle soorten ND filters bestellen die je maar wilt voor de DJI mavic mini of de DJI mini 2

Spectro

Active Member
Lid geworden
13 nov 2020
Waarderingsscore
28
Punten
28
Leeftijd
46
Kunnen er ND filters op de DJI mini 2? Ik wil de drone gaan kopen maar na contact te hebben genomen met DJI werd verteld dat er geen ND filters worden verkocht en dat het niet word ondersteund voor de drone.
Zijn er hier goede aftermarket lenzen voor?
Ik heb er vorige week besteld bij Dronekenner.nl ... merk Freewell, ND PL 8, 16, 32 en 64. Volgende dag geleverd en op Youtube kan je 10-tallen video's vinden waar diezelfde filets gebruikt worden op zowel Mavic Mini als Mini 2.

Nicokreuk

New Member
Lid geworden
9 nov 2020
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
58
Ik wilde graag reageren want misschien kunnen jullie mij verder helpen. Ik ben in het bezit van een mavic pro en ik wil graag ND filters aanschaffen. Als je op internet kijkt zijn er enorm veel aanbieders met nog meer uiteenlopende prijzen. Wie zou mij hier in kunnen adviseren?

Spectro

Active Member
Lid geworden
13 nov 2020
Waarderingsscore
28
Punten
28
Leeftijd
46
Ik wilde graag reageren want misschien kunnen jullie mij verder helpen. Ik ben in het bezit van een mavic pro en ik wil graag ND filters aanschaffen. Als je op internet kijkt zijn er enorm veel aanbieders met nog meer uiteenlopende prijzen. Wie zou mij hier in kunnen advise

Ik wilde graag reageren want misschien kunnen jullie mij verder helpen. Ik ben in het bezit van een mavic pro en ik wil graag ND filters aanschaffen. Als je op internet kijkt zijn er enorm veel aanbieders met nog meer uiteenlopende prijzen. Wie zou mij hier in kunnen adviseren?
Ik kan enkel zeggen dat ik tevreden ben van Dronekenner.nl ... 's namiddags besteld, dag nadien op de middag geleverd. Ik koos voor Freewell filters omdat nogal wat reviews daar lovend over waren.