Mavic Mini Nederlandse handleiding: hulp met vertalen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

DroneKenner.nl

New Member
Lid geworden
24 nov 2016
Berichten
22
Waarderingsscore
5
Punten
3
Leeftijd
43
Locatie
Rotterdam
Website
www.dronekenner.nl
Goedemiddag,

Helaas is er op dit moment nog steeds geen Nederlandse handleiding voor de extreem populaire DJI Mavic Mini. Meer eerste-drone-bezitters dan ooit kopen deze drone en worstelen met de Engelse handleiding.

Daarom hebben wij een ruwe automatische vertaalde poging tot een Nederlandstalige handleiding voor DJI Mavic Mini (PDF) gemaakt op basis van de Engelse handleiding. Het hele document (72 pagina's) moet nog vrijwel volledig nagelopen en verbeterd worden. Veel van de informatie is begrijpelijk en deze versie wordt als behulpzaam ervaren, maar kan voor beginners nog verwarrend zijn vanwege rare vertalingen. Uiteindelijk komt er wel een officiële Nederlandse handleiding van DJI maar we verwachten deze pas om de tweede helft van 2020.

Dus voor wie op zoek is naar een zéér matige Nederlandse Mavic Mini handleiding: download 'm hier (PDF).
Het gebruik van deze vertaalde onofficiële handleiding is geheel op eigen risico en inzicht.

En voor wie zin heeft om te helpen met controleren van de automatisch vertaalde versie (.docx) - Mavic_Mini_User_Manual_v1.0_NL-automatisch-vertaald.docx

NB als je correcties maakt in deze handleiding dan zouden we het waarderen als je dit zou mailen naar info@dronekenner.nl zodat wij ook anderen met deze informatie kunnen helpen. En daar willen we ook wel wat leuks tegenover stellen.

Wij zullen de Nederlandse gecontroleerde handleiding zo snel mogelijk beschikbaar maken op onze productpagina van de DJI Mavic Mini (onder de tab "Documentatie") en in onze helpdesk: Loading.... De huidige automatisch vertaalde versie vinden we daarvoor momenteel nog niet geschikt en gebruik daarvan is geheel op eigen risico en inzicht.
 
  • Leuk
Waarderingen: DJIWhite Mavic pro
Top idee en wil graag meehelpen. Maar als er meerdere mensen correcties maken wordt het alsnog lastig om alles onder één hoedje te krijgen. Wellicht een idee om pagina's te verdelen onder meerdere mensen? Of gezamenlijk online aan het document werken in Google docs. Ik kan in principe alles wel doen, echter zit er veel tijd in en zou jammer zijn als iemand anders het eerder af heeft en dus alles voor niets is geweest. Laat het maar horen, ik ben wel gemotiveerd in ieder geval!

Groeten, Dennis.
 
Super goed idee Dennis. Ik heb alvast de docx in google drive gedeeld: Mavic_Mini_User_Manual_v1.0_NL-automatisch-vertaald.docx

Ik heb de opmaak hier en daar hersteld en al een voorzetje met verbeteren gedaan. Eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe collaboratie in drive precies werkt dus als iemand dat wil/kan beheren dan graag. Je kunt om toegang vragen in het document (links bovenin, de blauwe knop "alleen weergeven").

Als je zelf een oplossing weet om het werk te delen dan hoor / zie ik dat ook graag.
 
Super goed idee Dennis. Ik heb alvast de docx in google drive gedeeld: Mavic_Mini_User_Manual_v1.0_NL-automatisch-vertaald.docx

Ik heb de opmaak hier en daar hersteld en al een voorzetje met verbeteren gedaan. Eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe collaboratie in drive precies werkt dus als iemand dat wil/kan beheren dan graag. Je kunt om toegang vragen in het document (links bovenin, de blauwe knop "alleen weergeven").

Als je zelf een oplossing weet om het werk te delen dan hoor / zie ik dat ook graag.

Ik ga er vanmiddag induiken. Daarna neem ik contact met je op, heb het al eerder opgezet. Komt goed.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Als het goed is heb je een verzoek van mij gekregen via google-Docs.
Nog even een extra opmerking, als je het document met iemand deelt is het hele 'beheer' verhaal eigenlijk al overbodig. Jij bent dan gewoon de Moderator die kan beslissen wie er aan het document mag werken.
 
Ik ben momenteel bezig in het document vanaf pagina 22. Schiet al mooi op! Heb een paar uurtjes om hier aan te werken vandaag. Tot zover bedankt voor de hulp!

opmerkingen: de opmaak is niet optimaal geconverteerd maar ik wil voorstellen dat we daar ook niet teveel op letten. Sommige bullet lists zijn behoorlijk broken maar een verdwaald puntje hier en daar ligt niemand wakker van. Zolang de tekst maar begrijpelijk is en het redelijkerwijs te volgen is allemaal.
 
Ondanks eerdere bericht van DJI aan ons dat er geen plannen voor waren is er onlangs een officiële Nederlandstalige handleiding verschenen voor de Mavic Mini. Je kunt deze hier downloaden.

Nog even een extra opmerking, als je het document met iemand deelt is het hele 'beheer' verhaal eigenlijk al overbodig. Jij bent dan gewoon de Moderator die kan beslissen wie er aan het document mag werken.
Dennis, bedankt voor je hulp! Er zijn de afgelopen tijd wel degelijk mensen geholpen met onze tussenversie dus de inspanning is zeker niet voor niets geweest :)
 
Ondanks eerdere bericht van DJI aan ons dat er geen plannen voor waren is er onlangs een officiële Nederlandstalige handleiding verschenen voor de Mavic Mini. Je kunt deze hier downloaden.


Dennis, bedankt voor je hulp! Er zijn de afgelopen tijd wel degelijk mensen geholpen met onze tussenversie dus de inspanning is zeker niet voor niets geweest :)
Niet geschoten is altijd mis toch? Graag gedaan.