Nederlandse handleiding

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

WIllyD

New Member
Lid geworden
19 nov 2018
Berichten
15
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
70
Locatie
Utrecht
Ik heb me rot gezocht, maar kan niets vinden. Bestaat er überhaupt wel een Nederlandse gebruiksaanwijzing MAVIC 2 zoom.
 
Ik denk, dat die er momenteel ook niet is, vanwege de toch relatieve lage afzet van DJI in Nederland. Overigens is er van de Mavic Pro later wel een Nederlandse handleiding verschenen.
Dus misschien later ook voor de Mavic 2 .


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Zoals PHTB aangeeft bestaat er wél een Nederlandse versie voor de 'oude' Mavic Pro, bij mijn weten het enige toestel van DJI waar zo'n versie voor bestaat. Aangezien de basisbeginselen wat betreft besturing en veiligheidssystemen tussen beide drones vrijwel identiek is kan het wellicht geen kwaad om de handleiding van de Mavic 1 als voorbeeld te nemen.

Wel zo handig om beide (de NLe Mavic 1 en de Engelse Mavic 2) handleidingen daarbij naast elkaar te houden dat je ongeveer kunt zien wat wel en, minstens zo belangrijk, wat niet overeenkomt.
 
Ok super bedankt ik ga gelijk even kijken waar ik de oude Mavic Pro handleiding kan vinden.
 
Das tof. dank je wel voor de link. Heb hem gelijk uitgeprint. Van het weekend even doorlezen en de twee even naast elkaar leggen.:)
 
  • Leuk
Waarderingen: BobvdM