(Netherlands '24 Part 3) Medemblik - 4K

ikkel

Active Member
Lid geworden
31 jul 2022
Waarderingsscore
165
Punten
43
Leeftijd
50
Het derde deel van onze Nederlandse trip staat online.
Deze maal komt het pitoreske Medemblik aan de beurt.

Gefilmd met Dji Mini 3 Pro, Mini 2, Pocket 3 en Action 4

Heel mooi!
verrassend dat Medemblik zo interessant is.

Vraagjes: heb je dit dus met 4 verschillende drones gefilmd? Waarom is dat?
En welk programma heb je gebruikt voor de video? Erg mooi hoe de beelden op de muziek veranderen!

• Leuk
Waarderingen: ikkel
Heel mooi!
verrassend dat Medemblik zo interessant is.

Vraagjes: heb je dit dus met 4 verschillende drones gefilmd? Waarom is dat?
En welk programma heb je gebruikt voor de video? Erg mooi hoe de beelden op de muziek veranderen!

Het zijn 2 drones en 2 grondcamera's die ik gebruik.
De reden is eigenlijk simpel (voor mij), de mini 2 heb ik al vanaf hij uitkwam en is nog steeds een goeie drone en het is mijn back-up drone die ik gebruik bij hele harde wind en bij risicovollere vluchten (met vogels). Hij heeft ook geen sensoren vooraan en achteraan wat ik beter vind als ik hem tegen de zon invlieg (sensoren denken soms bij frontale zon dat het een muur is en stoppen dan met verder gaan) Ik neem hem ook altijd mee met de motor omdat hij in de koffer wat te verduren krijgt van schokken.
Mijn mini 3 Pro geeft in alle opzichten beter beeld maar hij is net iets minder goed bij handlanceringen en landingen. Is ook een duurdere drone en bij echt veel wind heeft hij wat meer kuren dan de mini 2.
Ik prefereer de 3 pro boven de 2 maar ik heb graag back-up en stilstand is niet goed dus vlieg ik ze toch alletwee.

De action 4 en pocket 3 grondcamera's geven andere perspectieven en die mengen verhoogt enkel de kwaliteit en de interactie van een video. En daar waar je niet mag en/of kan vliegen komen ze heel goed van pas om toch shots te hebben. En met een selfiestick kun je zelfs bepaalde shots van een drone simuleren.

Mijn gebruikt programma is shotcut

grtz

• Leuk
Waarderingen: Doc
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Hele nuttige info voor mij als beginner ;-)

• Leuk
Waarderingen: ikkel