Niet veel sneeuw maar met zon maakt het veel goed!

Als jij zegt dat er niet veel sneeuw ligt, weet ik dat er een video komt met sneeuw zo ver je kunt kijken. ;)
 
Vanmiddag een bezoekje gebracht aan het watertje Storåne in ons dorp Vang i Valdres te Noorwegen.
Het was erg mooi, echt genoten ter plekken maar zeker ook onderweg, sneeuw én zon, fantastisch!

Link met GoogleMaps logo:
TitoDesign ved Storåne 2020

Vimeo link:
Als jij zegt dat er niet veel sneeuw ligt, weet ik dat er een video komt met sneeuw zo ver je kunt kijken. ;)

Tsja Sjakie, voor Noorse begrippen ligt er dit jaar erg weinig sneeuw. Ik zoek de plekken op waar nog wel redelijk wat sneeuw ligt, ca 700 mtr hoogte. Wij wonen op 520 meter hoogte dus ik hoef niet heel ver.
Deze link laat een vlucht boven ons huis zien waar toen begin 2018 meer sneeuw aanwezig was. Klik hier maar eens en aanschouw de sneeuw in 2018! Is vooral goed te zien hoeveel er op de bomen ligt!
 
Ja dat was wel andere koek in 2018.

Schitterende clip trouwens. Het lijkt af en toe een zwart-wit opname. Die bergen met hun grijs-tinten in de verte zien er bijna onrealistisch uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: MTito
Inderdaad schitterende beelden. Wat een sneeuw.
2 vragen:
- welke muziek gebruik jij steeds bij jouw videoclips?
- mag je overal in beschermende gebieden ( verneområder ) vliegen in Noorwegen?
 
  • Leuk
Waarderingen: MTito
Inderdaad schitterende beelden. Wat een sneeuw.
2 vragen:
- welke muziek gebruik jij steeds bij jouw videoclips?
- mag je overal in beschermende gebieden ( verneområder ) vliegen in Noorwegen?

Ik woon aan het national park Jotunheimen en dat is ruim half NL groot, dar mag ik vrij vliegen als ik de wilde dieren maar niet verstoor. En bij groepen mensen, wandelaars, mag ik niet boven vliegen.
Ik gebruik muziek van Bensound of CreatieCommon muziek. Beide zijn rechten vrij!
 
Inderdaad schitterende beelden. Wat een sneeuw.
2 vragen:
- welke muziek gebruik jij steeds bij jouw videoclips?
- mag je overal in beschermende gebieden ( verneområder ) vliegen in Noorwegen?

Je kunt ook op YouTube zoeken op no copyright music in de uitleg onder de video staat er hoe je het in je beschrijving moet zetten


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app